האסון בכנרת

נחמן איטח ולירון כראדי יובאו היום למנוחות

נחמן איטח בן ה-21 מביתר עילית ולירון כראדי בן ה-17 מאור עקיבא יובאו היום למנוחות לאחר שנמצאו אמש בכנרת בתום שישה ימי חיפושים ארוכים בהשתתפות חיל הים (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הספינה עליה הותקן הסונר של חיל הים (צילום: דוברות המשטרה)

הלווייתו של נחמן איטח בן ה-21 מביתר עילית תתקיים היום (יום שלישי כב' ניסן), בשעה 12:00 מבית ההלוויות שמגר להר המנוחות. גם הנעדר השני שגופתו נמצאה אמש, לירון כראדי בן ה-17 יובא היום למנוחות בשעה 14:00 בבית העלמין באור עקיבא. המאמצים לאיתור הנעדר השלישי, איתמר אוחנה בן 19 מקריית שמונה, נמשכים.

מציאת הגופות אתמול הייתה חוויה לא פשוטה עבור המשפחות שעברו כמה יממות מתוחות במיוחד והבינו כבר מזמן שיקיריהם כבר לא בין החיים, אך עדיין קיוו למצוא את הגופות כדי שיובאו לקבורת ישראל.

"כל התפילות, הקבלות, הן לא הלכו ריקם. מצאו את הגופה שלך, זיהו אותה", כתבה אחת מבנות משפחתו של נחמן איטח. "תודה לכל המסייעים מהקטן ועד הגדול ובפרט לצוות זק"א שעבד מרגע הבשורה ועד השעות הקטנות", מסרה המשפחה עם הודעת ההלוויה.

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הביע הלילה בחשבון הטוויטר שלו צער על הסיום המר של החיפושים. "יחד עם שמחת החג זה היה גם ערב עצוב שבו נמצאו גופותיהם של לירון כראדי ונחמן איטח", כתב "צר לי מאד שכך הסתיימו החיפושים. תנחומי הכנים למשפחות".

הגופות מובלות לדגניה

מהמשטרה נמסר כי ספינה שעליה הותקן סונאר וציוד מתקדם נוסף של חיל הים הצליחה לסמן עבור הצוללנים את מיקום הגופות, ולאפשר להביא אותן לחוף לצורך זיהוי. מאמצי החיפוש כללו סריקות ימיות על ידי ספינות שיטור וצוללנים בסיוע אופנועי ים, וכן סריקות של סיירים ופרשים לחופי האגם וצילומי אוויר באמצעות מסוקים ורחפנים.

השלושה נעדרו מאז יום רביעי בשעות הבוקר. הם נסחפו על גבי מזרני ים בחוף לבנון שבכנרת בשלושה מקרים שונים. בני משפחותיהם מתחו ביקורת על מאמצי החיפוש ועל התשתיות בחופי הכינרת וטענו כי לא נעשה מספיק בשלבים הקריטיים כשעוד אולי היה סיכוי למצוא אותם בחיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר