תיעוד כואב

"נחמן, אנחנו סולחים לך", זעק האב מביתר שבנו טבע בכנרת. צפו

נחמן איטח בן ה-21 שטבע ביום הרוחות הסוערות בחול המועד, ושגופתו אותרה אמש על ידי סונאר מיוחד שנלקח מחיל הים, מובא בשעה זו למנוחת עולמים בירושלים (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ב בניסן תשע"ז | 18.04.17
ההלוויה (צילום: עפר מאיר, ynet. תמונות: Yonatan Sindel/Flash90)

מאות מלווים בשעה זו את נחמן איטח, הצעיר מביתר עילית שנמשה אמש (שני) ממעמקי הכנרת לאחר שטבע בו לפני חמישה ימים, בהר המנוחות בירושלים.

כזכור, ביום רביעי האחרון טבע איטח בן ה-21 לאחר שמזרן הים עליו שהה התהפך. טובעת אחרת ניצלה ונמשתה מהמים על ידי רוכבי אופנוע ים שהיו באזור. נחמן טבע לנגד עיניהם ללא שהצליחו להצילו.

נחמן איטח ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

בהלווייתו זעקה אמו בבכי מר: "נחמן, לאן הלכת לי, מי יסתכל עלי?". אביו דוד ספד לו: "נחמן אנחנו אוהבים אותך וסולחים לך. אני והאחים וגם אימא, כולם מוחלים לך".

"את נחמן כבר לא נראה לצערנו", אמר רבה של ביתר בהספדו, "אבל אין לי צל של ספק שאם ניתן היה לו לדבר היה אומר נחמן, 'כתוב ונשמרתם לנפשותיכם מאוד'. שמרו על עצמכם מכל משמר, אין לי ספק שזו הייתה הצוואה שלו. דאגנו בימים האלה ועכשיו לפחות הוא זוכה לקבורה".

הדוד יעקב איטח אמר: "המוות נכנס בחלון, כמו גנב. מאיפה המכה הזאת באה לנו? כבר קברתי אח וכמה אחיינים. נקווה שהקדוש ברוך הוא יפסיק את הגזרה הזאת. כמעט כל שנה-שנתיים הלך מישהו במשפחה".

ההלוויה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הדיין הרב אליהו אברג'יל, בן דודו, ספד לו ואמר: "חבל לאבד בחורים ככה. לבי עם כל המשפחות. זה קשה".

כעת מתקיימת בבית העלמין באור עקיבא הלוויתו של לירון כראדי, בן 17 מנתניה, שגופתו נמצאה אמש בכנרת בעומק של 25 מטרים במרחק של 600 מטרים מהחוף.

גופתו של הטובע השלישי, איתמר אוחנה בן 19 מקרית שמונה, עדיין לא אותרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר