לצד הראשון לציון

הרב בוארון נגד הרב ברדא: "האשכנזים היו רוגמים אותו באבנים"

הגאון רבי ציון בוארון, מבכירי הדיינים הספרדים, מתייצב לצד הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף ויוצא במתקפה נגד הגר"י ברדא: "אצל האשכנזים היו רוגמים אותו באבנים" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב בוארון והרב ברדא (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הגאון רבי ציון בוארון, מבכירי הדיינים הספרדים, מתייצב לצידו של הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף ויוצא במתקפה חריפה נגד הגאון רבי יצחק ברדא: "אצל האשכנזים היו רוגמים אותו באבנים".

בשבוע שעבר תקף הגר"י יוסף את הרב ברדא בשל 'הגדה לפסח' שהוציא ובו פסק כי יש לברך על כל ארבעת הכוסות בליל הסדר. הרב הראשי אמר כי הרב ברדא "חצוף ומכשיל את הרבים".

במהלך חול המועד עלו תלמידי ישיבות למעונו של הרב בואורן שבמהלך דבריו התייחס לנושא ואמר: "קם לו אברך צעיר מאשקלון והוציא הגדות וחילק אותם בחינם ואמר לברך על כל כוס וכוס בליל הסדר נגד כל המנהג של הספרדים, נגד מרן, לחדש לברך ברכה לבטלה נגד כל מנהג הספרדים, בלי לפחד? אצל האשכנזים היו רוגמים אותו באבנים!".

תלמידי הישיבות במעונו של הרב ציון בוארון

כזכור, במהלך דבריו תקף הראשל"צ ואמר כי הרב ברדא המתין עד לפטירת מרן פוסק הדור רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל ורק אז הוציא את ההגדה: "אם מרן היה חי, וואי מה היה עושה לו, הוא חיכה אחרי שמרן ייפטר הלך ועשה את זה. מה זה? לחבר ספרים ככה נגד מרן הבית יוסף?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר