"בלי עופות בלילה"

ליברמן למנהיגי ערביי ישראל: תצטרפו לשביתת הרעב של המחבלים

על רקע שביתת הרעב של המחבלים הכלואים, ניפק היום שר הביטחון ויו"ר ישראל ביתנו המלצה מכל הלב לראשי 'הרשימה המשותפת' בכנסת ולמנהיג הפלג ראא'ד סלאח (פוליטי, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו על שביתת הרעב (צילום: בראל אפרים, ynet. תמונה ראשית, אילוסטרציה, פלסטינים בצום: Abed Rahim Khatib / Flash 90)

"בכל מה שקשור למחבלים שובתי הרעב בכלא הישראלי, אני מציע לאמץ את גישת מרגרט תאצ'ר", אמר היום (שלישי) שר הביטחון אביגדור ליברמן בכוונו לתגובתה של ראש ממשלת בריטניה המיתולוגית לאסירי הצבא האירי ששבתו רעב ("פשע הוא פשע הוא פשע; הוא לא פוליטי").

שביתת הרעב בה פתח לאחרונה מנהיג הפת"ח הכלוא מרואן ברגותי, לא מרגשת יותר מדי את שר הביטחון. כזכור, אלפי מחבלים המשתייכים לארגון זה מקיימים את שביתת הרעב כמחאה על תנאי מאסרם.

ליברמן הביע את תקוותו "לראות במהרה את חברי הכנסת מטעם הרשימה המשותפת, ואת השייח' ראאד סלאח, מצטרפים לאותה שביתת רעב - בלי להישבר ובלי לאכול עופות בלילה"...

מוקדם יותר כתב יו"ר 'המשותפת' איימן עודה בפוסט שהעלה בפייסבוק, כי "אלפי אסירים פלסטינים שובתים היום רעב. כשהם מניחים את ראשם על הכרית, הם חולמים על החירות, בעוד שהסוהר חולם על בית הסוהר. ההבדל בין שני החלומות הוא ההבדל בין העם הפלסטיני לבין הכיבוש. החופש לאסירי החופש, די לכיבוש".

ראש הממשלה נתניהו התבטא היום בהקשר לפרסום מאמרו של ברגותי בניו יורק טיימס כ"פרלמנטר פלסטיני" ואמר: "לקרוא לו כך זה כמו לקרוא לאסד רופא ילדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר