נס בירושלים

נהג בפראות עם ילדיו הקטנים: "יש מלאך ששומר עליי"

חרדי תועד נוהג בפראות בסמוך לשכונת רמת שלמה בבירה. בשל המהירות המופרזת, רכבו הסתחרר וכמעט נגרמה תאונה קשה. במכונית היו אשתו ושלושה ילדים קטנים (חדשות, בארץ)

הרכב מסתחרר ליד רמת שלמה (צילום: ynet)

נהג חרדי נסע בפראות בכביש שבין הגבעה הצרפתית לכביש 9 בירושלים, תוך שהוא חותך נתיבים במהירות מופרזת מבלי לאותת. ברכבו שהו באותה עת שלושת ילדיו הקטנים ורעייתו.

בשלב מסויים, הרכב הסתחרר בכביש המהיר ובנס נעצר בשול הכביש מבלי שקרתה תאונה קשה. הנסיעה המופרעת תועדה על ידי א', חייל שתיעד את הנסיעה והסרטון פורסם הערב (שלישי) ב-ynet.

(צילום: א', מתוך ynet)

החייל שתיעד את הסרטון סיפר כי האירוע התרחש ביום שישי לפני שבועיים: "ירדתי מהגשר של פסגת זאב לכיוון היציאה מהעיר והבחנתי ביונדאי אקסנט שעובר בין נתיבים. הוא היה בנתיב השמאלי ביותר, חתך ארבעה נתיבים, ומהמהירות הוא הסתחרר. במזל לא קרה שום דבר לאף אחד".

"ניגשתי לסייע אולם להפתעתי נתקלתי בזלזול ואדישות. ראיתי ברכב את הנהג יושב עם רעייתו ושלושת ילדיו הקטנים, רגוע ומחויך. כשהערתי לו על הנהיגה הפרועה הוא אמר לי יש לי מלאך ששומר עליי", סיפר החייל ל-ynet.

החייל הגיע לתחנת המשטרה אך נתקל שם בעומס חריג, בשל כך הוא פרסם את הסרטון בפייסבוק של המשטרה אך שם נאמר לו כי אין בחומר המוצג די בכדי להגיש כתב אישום נגד הנהג העבריין. עם פרסום הכתבה הודיעה המשטרה כי תפתח בהליכים נגד הנהג העבריין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר