מתיחות בקואליציה

כחלון: "אף אחד לא באמת מתנגד לתכנית"

שר האוצר הגן על תכנית ההטבות שלו עליה דיווח אתמול מבלי ליידע קודם לכן את נתניהו, ואמר כי מדובר בתכנית שתסייע לאנשים שמחכים לכך כבר שנים ארוכות (פוליטי)

כחלון במסיבת העיתונאים בה הציג את התכנית (צילום: פלאש 90)

מתיחות בקואליציה סביב תכנית ההטבות של כחלון והטענות כי הוא הסתיר אותה מפני נתניהו. "אף אחד לא באמת מתנגד לתכנית שכל כך מטיבה עם מעמד הביניים". כך אמר היום (רביעי) שר האוצר משה כחלון בתגובה לכעס בליכוד על כך שלא עדכן את ראש הממשלה בנימין נתניהו על הצגת התכנית הכלכלית להורים עובדים.

כחלון שהגיע לטקס בבית החולים רמב"ם בחיפה הבהיר: "התכנית תעבור במלואה. מי שכועס על כך שנותנים הטבות והקלות לאנשים שמחכים לזה כל כך הרבה שנים, הכעס שלו לא במקום".

קודם לכן תקף יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ יואב קיש (הליכוד) את שר האוצר ב-ynet ואמר "זו לא דרך התנהלות נכונה. אני חושב שכנראה שלמישהו יש בעיית אגו כזו או אחרת וכחלון החליט לפעול בדרך שבחר. זו תכנית טובה, אבל בסופו של דבר זה לא שכחלון הוא בעל הבית של הכספים של המדינה. יש ממשלה והוא מנהל בתפקידו כשר האוצר, אבל כל החלטה משמעותית כזאת צריכה לקבל אישור ממשלה וניהול תקציבים לפי מדיניות הממשלה".

קיש התייחס לעתיד הקואליציה ואמר כי הוא לא רואה איום על קיום הממשלה, אך הבהיר כי צריך לשאול לאן הולכים מכאן. "זה ברור שאם הכיוון יהיה להחרפת היחסים וליצירת משברים אז יכול להיות שאנחנו נמצא את עצמנו בבחירות".

כזכור, אמש הציג כחלון את תכנית ההטבות שלו בסכום כולל של 4 מיליארד שקל למשפחות העובדות: כולל סבסוד צהרונים, זיכוי להורים עובדים, הגדלת מענק העבודה למשפחות העובדות (גם לכאלו שלא מגיעות לרף המס) וביטול מכסים ומס קנייה על ביגוד לתינוקות, הנעלה ומוצרי סלולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר