מול נתניהו

"שבו בשקט": צפו בהתפרצות האב השכול בכנסת

אביו של חייל שנפל במבצע 'צוק איתן' התפרץ בדיון על דו"ח המבקר לעבר חברי הכנסת דוד ביטן ומיקי זוהר מהליכוד. "איפה הייתם כשהבן שלי נהרג במנהרה?", זעק • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההתפרצות (צילום: ערוץ הכנסת. תמונות: אוהד צויגנברג, ynet)

אב שכול התפרץ היום (רביעי) לעבר חברי כנסת מהליכוד, במהלך דיון שהתקיים בוועדה לביקורת המדינה בכנסת על דו"ח 'צוק איתן' של מבקר המדינה.

תחילה פנתה יו"ר הוועדה ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) אל ראש הממשלה בנימין נתניהו שהשתתף בדיון ושאלה אותו על מידת שיתופו את הקבינט המדיני-ביטחוני בהליך קבלת ההחלטות בעת המבצע הצבאי.

בתגובה החלו חברי הכנסת יואב קיש ומיקי זוהר (ליכוד) לצעוק: "אם לא היו הדלפות היו משתפים את הקבינט", ובשלב זה התפרץ לעברם אילן שגיא, ששכל את בנו ארז הי"ד בחדירת המחבלים דרך מנהרה למוצב ליד נחל עוז: "תכבדו אותנו ושבו בשקט".

ראש הממשלה נתניהו צופה במהומה

"אני שילמתי במחיר של הבן שלי. איפה הייתם בזמן המלחמה כשהבן שלי נהרג במנהרה? הבן שלי מתחת לאדמה והם גיבורים", הוא המשיך וכעס.

את זעמו הוא הפנה האב השכול גם לעבר ח"כ ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת): "מה אתה עושה פה בכלל? איך הכניסו אותך לפה? לך תשבות רעב עם ברגותי", עקץ אותו באמירה בהקשר לשביתת הרעב שמקיים בימים אלו בכיר הפת"ח הכלוא מרואן ברגותי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר