צפו בחיפושים

דאגה רבה: האברך שנעלם במדבר יהודה עדיין לא נמצא

שעות החשיכה לא עושות טוב לסיכויי החילוץ של תלמיד הישיבה מירושלים שנעדר זה מספר שעות בנחל אוג שבמדבר יהודה. החיפושים נמשכים אל תוך הלילה. צפו (חדשות חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חלק מהחיפושים (צילום: יחל"צ מגילות מחוז ש"י. תמונות: דוברות המשטרה)

כבר משעות הצהרים, אז הגיעה הידיעה על היעלמותם של ארבעה חרדים שנסעו לטייל בנחל אוג שבמדבר יהודה, משפחתו של אחד מהם לא יודעת את נפשה מרוב דאגה לאחר שהוא עדיין נעדר. שמו לתפילה: ישראל בן מרים איטא מלכה.

כזכור, חבר חמישי הצליח ליצור קשר עם יחידת החילות מגילות ולהודיע על כך שארבעת חבריו אינם מוצאים את דרכם, ואכן קריאתו הועילה והם אותרו כשהם סובלים מהתייבשות - חוץ מחבר אחד שמאז מתנהלים אחריו חיפושים אינטנסיביים.

נערכים בזירה (צילום: באדיבות המצלם)

נכון לרגע זה, מסוק ורחפנים שהועלו לאוויר לא הצליחו לאתר את המטייל, אברך חסידי צעיר שנישא לפני פחות משנה, והחיפשים נמשכים רגלית על ידי מתנדבים רבים.

כמה מחבריו של הנעדר, בחפ"ק החיפושים (צילום: קבוצת מדברים תקשורת)

מיחידת החילוץ מגילות נמסר, כי כ-40 מתנדבים מהיחידה, בסיוע שוטרי מחוז ש"י ויחידת היל"מ, ממשיכים לסרוק את המדבר במטרה לאתר את תלמיד הישיבה מירושלים אשר נעדר משעות הצהריים. מתנדבי היחידה ימשיכו בסריקות בכל שעות הלילה על מנת לאתרו".

החפ"ק בפעולה (צילום: קבוצת מדברים תקשורת)

מהמשטרה (מחוז ש"י) נמסר, כי "בתום הערכת מצב שקיים מפקד תחנת מעלה אדומים סנ"צ יגאל לוגסי בחפ"ק המשטרתי, עם כלל הגורמים הנוטלים חלק בחיפושים לאיתור המטייל בנחל אוג, הוחלט כי מאמצי החיפוש שהחלו מוקדם יותר היום ימשכו גם לתוך הלילה".

"עשרות שוטרים מתנדבי יחידות החילוץ של מחוז ש"י, לוחמי אש וחיילי צה"ל פועלים בשטח וסורקים את אזור הנחל החל משעות הצהריים ועד לשעה זו".

"במסגרת החיפושים מופעלים אמצעים מיוחדים העומדים לרשות יחידות החילוץ ובנוסף טרקטורונים, רכבי שטח אמצעי תאורה ומסוק, ונעשים מאמצים רבים לאיתור המטייל במהרה בריא ושלם".

עוד נודע, מפי נועם אלדן, מפקד יחידת החילוץ מגילות מחוז ש"י, כי נכון לעכשיו נמצאים בשטח 40 מתנדבים של היחידה, וחפ"ק (חדר פיקוד קדמי) הוקם בתחנת הדלק של כפר אדומים.

כמו כן, "יחידות שכנות נמצאות בכוננות עבורנו", דיווח אלדן.

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר