"גדול השלום"

לגשר על הפערים: להחזיר את שלום הבית בין בני הזוג

עם 17 שנה פעילות, למעלה מ-8000 בוגרים ו-87% אחוזי השמה, מרכז י.נ.ר תפס לו מקום של כבוד ונחשב למרכז המוביל החשוב והאיכותי ביותר. ייעוץ נישואין ומשפחה במקצועי ביותר (לימודים, שיווקי)

להחזיר את שלום הבית בין בני הזוג. י.נ.ר. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מרכז י.נ.ר פועל מזה כבר 17 שנים לחיזוק וביסוס תא הנישואין והמשפחה בישראל, זאת על ידי הקמת והפעלת מרכז לימודים למקצועות ההנחיה, יעוץ וטיפול לפרט, לזוג ולמשפחה ברמה המקצועית והמבוקשת ביותר בשוק למגזר שומרי התורה והמצוות.

המרכז מאפשר לבעלי כישורים ויכולות ללמוד ולקבל הכשרה מקצועית, תוך הבנת הצרכים של האוכלוסייה במטרה ליצור מגוון רחב של יועצים ומטפלים מכל רחבי הארץ שיעניקו את שירותיהם בקהילות השונות, הן על ידי עבודה פרטנית והן על ידי השתלבות במוסדות ובגופים רלוונטים לתחומי ההכשרה.

במרכז ניתן למצוא מסלולי לימוד מבוקשים ברמה הגבוהה ביותר וביניהם ייעוץ נישואין ומשפחה, מנחי הורים חינוכיים, פסיכותרפיה - טיפול ב CBT, גישור ויישוב סכסוכים, אימון אישי, הכשרת דולות, הכשרת טוענות רבניות ועוד מגוון רחב של תכניות לימוד.

בנוסף, מרכז י.נ.ר הינו מרכז לימודים מוכר של האוני' הפתוחה ובו מתקיימים לימודים אקדמיים לתואר ראשון בתחומים: פסיכולוגיה, מדעי החברה והרוח ומדעי החברה בדגש חינוך. הלימודים מתקיימים בהפרדה ומאפשרים גם למי שאין לו ידע קודם, פסיכומטרי או בגרות, להגיע לתואר אקדמי.

לומדים בשטח

אחת הנקודות הייחודיות של מרכז י.נ.ר היא השמת התלמידים בעבודה התנדבותית בתחום בו הם מוכשרים. העבודה ההתנדבותית תורמת הן ללומדים המתמחים בתחום הלימוד ומפנימים אותו הן בעזרת מדריכים, והן לקהילה הזוכה בייעוץ וטיפול ללא תשלום או בתשלום סמלי.

פרויקט מרתק של המרכז הוא הפרויקט הארצי להנחיית הורים. בפרויקט זה משולבים המנחים, תוך כדי לימודם, בבתי־ספר ובמוסדות חינוך, שם הם מעניקים ידע ומיומנויות להורים להתמודדות עם אתגרים חינוכיים. כמו כן הם מעבירים סדנאות, "לאחרונה שילבנו עשרה מנחים כאלו במוסדות חינוך מיוחד, מתוך הבנה שהמתמודדים הגדולים הם ההורים", אומרת טל נחום – מנהלת תכניות ההכשרה "כמו כן, אנו משלבים את תלמידי תכנית ההכשרה לטיפול ב־ CBT בעבודה התנדבותית בקהילה, בהוסטלים ועוד".

גם בהמשך הדרך זוכים בוגרי מרכז י.נ.ר. בתמיכה, בייעוץ ובסיוע בהשמה. כך, למשל, בוגרי התכניות העומדים בקריטריונים שכוללים הסמכה, תואר אקדמי ושעות הדרכה – מתקבלים כחברים באגודת היועצים והמטפלים במשפחה בישראל במסגרתה הם מקבלים פרסום, הפניות לטיפול, הזמנה לימי עיון והכשרות מקצועיות ועוד.

האגודה דואגת לשמירה על האינטרסים המקצועיים של החברים ומעניקה להם הטבות שונות, גב מקצועי וקשת רחבה של תמיכה לחברים וביניהם ייעוץ משפטי, הדרכות ועוד

המרכז המקצועי והותיק ביותר ללימודי הטיפול, הייעוץ וההנחיה

המרכז ממקום באזור מערך תחבורה נרחב, גישה לנכים, ספרייה אקדמית נוחה ונגישה. כמו כן, סניף נוסף בבני ברק.
במרכז ישנו בנוסף מערך סדנאות שבועי, הסדנאות מיועדות לכלל הציבור, זאת כדי לתת לכל המעוניין בכך כלים בנושאים שונים, גם מבלי להיות מדופלם בנושא. כך ניתן להירשם לסדנאות בנושאים כדון: הפרעות אכילה, מודעות עצמית, העצמה, נוער מתבגר, התמודדות עם מחלות נפשיות, ועוד תחומים שנועדו להעשרה עצמית ואישית.

כתובת המרכז:

ירושלים: רח' בית הדפוס מרכז ספיר 30 ירושלים,02-6321-600
בני ברק: רח' ברוך הירש 14, בני ברק, 03-7160130

לפרטים נוספים על מסלולי הלימוד לחץ כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר