השותף החרדי וגיוס המיליונים בבורסה בתל אביב

חברת 'אינטו' שנוסדה על ידי ערן רוט, דב קוטלר וברוך בלוי - איש עסקים חרדי מירושלים, פרסמה תשקיף ראשון לקראת גיוס הון של 17 מיליון שקלים בבורסה בתל אביב להשקעה בבניית מעונות סטודנטים (כלכלה)

ברוך בלוי, ערן רוט ודב קוטלר (צילום: מקס מורון)

העיתונות הכלכלית בישראל מגלה עניין רב ביממה האחרונה בחברת 'אינטו' שפרסמה אתמול (רביעי) תשקיף לקראת גיוס הון של 17 מיליון שקלים בבורסה בתל אביב.

מסתבר, כי אחד השותפים המייסדים של חברת 'אינטו' הוא ברוך בלוי, איש עסקים חרדי מירושלים, יחד עם שניים מבכירי המנהלים בשוק ההון, ערן רוט ודב קוטלר, לשעבר מנכ"ל ישראכרט.

'אינטו', רשת חברתית להשקעות, מחברת מזה כשנתיים בין משקיעים פרטיים לפרויקטים בנדל"ן וההנפקה הנוכחית בבורסה, ראשונה בסדרה, באה במטרה לגייס משקיעים פרטיים להשקעה משותפת לצורך בניית מעונות סטודנטים שיכללו 310 מיטות והשכרתם, בטווח של עד שלוש שנים עד למכירתם.

הפרויקט ייבנה בסמוך לאוניברסיטת וויסקונסין-אושקוש, אחת האוניברסיטאות הגדולות בוויסקונסין, כאשר התשואה למשקיע תעמוד, כך לפי החברה, לכל הפחות על 17.25 אחוז לשנה. את הקרקע להקמת הפרויקט תרכוש אינטו יחד עם יזם מקומי המתמחה בהקמת מגורי סטודנטים והפעלתם, איתו כבר ביצעה פרויקטים בעבר.

באינטו מציינים כי העובדה שהדוחות הכספיים של הפרויקט יפורסמו במערכת הדיווחים של רשות ניירות ערך (מגנ"א), תאפשר למשקיעים לעקוב אחר השקעתם לאורך כל התקופה.

על פי הפרסומים, מאז הקמת החברה לפני כשנתיים, השקיעה אינטו באמצעות המשקיעים הפרטיים בפרויקטים שהיקפם הכולל נאמד בלמעלה ממיליארד ש"ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר