"החרדים התעמתו איתו"

נוסע חרדי עיכב את המראת המטוס בגלל מסכי הסרטים

נוסע חרדי, עם שמונת ילדיו, עיכב את המראת טיסת 'אל על' מקייב לישראל, בגלל סרט שהוקרן על גבי המסכים. עשרות חרדים גערו בו והתקרית הסתיימה כשניאות להסתפק בכיסוי עיניים (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המהומה במטוס (צילום: מתוך ynet)

נוסע חרדי שטס מאוקראינה לישראל עיכב הבוקר (חמישי) את המטוס, בגלל שלא הסכים לטוס כשסרט פועל ברקע.

מדובר בטיסה של חברת אל על, במותג הלאו-קוסט שלה UP, שהמריאה לפנות בוקר מקייב לנתב"ג, ולמעלה משעה היא התעכבה מאחר ונוסע חרדי סירב כאמור לאפשר את ההמראה עד שצוות המטוס יקפל מעל לראשי הנוסעים את מסכי הטלוויזיה המוצבים שם.

שדר הספורט עמית הורסקי ששהה על המטוס תיאר: "ההמראה שלנו הלילה מקייב התאחרה בשעה כי חרדי אחד החליט לתפוס בעלות על הטיסה והודיע שעד שלא מקפלים את מסכי הטלוויזיה הוא לא יושב. כל ניסיונות השכנוע של הצוות ושל הנוסעים לא עזרו. המטוס, שכבר היה מוכן על מסלול ההמראה, חזר לשרוול, הדלת נפתחה, אחד מאנשי הביטחון של אל על עלה, ואחרי תחנונים רבים הסכים הצדיק לשבת".

"עשרות החרדים שהיו על הטיסה גערו בסורר", מדגיש הורסקי, "והסבירו לו שמה שהוא עושה זה חילול השם ולקיחת זמן יקר מ-200 אנשים שנאלצים להתעכב בגללו,. התפתח ביניהם דין ודברים שלעתים עלה לווליום גבוה. העיקר שהצדיק השתטח באומן".

התקרית הסתיימה לאחר שהנוסע החרדי הסכים בסוף להסתפק בכיסוי עיניים לו ולשמונת ילדיו, אותם סיפק לו צוות המטוס.

תגובת חברת אל על: "לקראת המראת טיסת UP מקייב, LY2654, סירב הנוסע להישמע להוראות הבטיחות ונמנע מלשבת ולהיחגר. לאחר שיחה עם אנשי צוות המטוס ולאחר שהובהר לו כי לא יוכל להמריא אם לא יישמע להוראות, הנוסע התיישב במקומו והטיסה יצאה לדרכה. לבקשתו קיבלו הוא ובני משפחתו כיסויי עיניים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר