פרשת המעונות

דיווח: מסתמן - המלצה להעמדה לדין של שרה נתניהו

בחדשות 10 דווח כי פרקליטות המדינה צפויה להמליץ להגיש כתב אישום נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בפרשת המעונות. נתניהו: "כנראה שאין גבול לשנאת נתניהו" (פלילים)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בחדשות 10 דווח הערב (חמישי) כי פרקליטות המדינה צפויה להמליץ להגיש כתב אישום נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בפרשת המעונות. את ההחלטה הסופית בנושא, כך דווח, יקבל בקרוב פרקליט המדינה שי ניצן או היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

המשטרה המליצה להעמיד את שרה נתניהו לדין כבר לפני כשנה בשלוש פרשות שונות בהן המדינה שילמה לכאורה על הוצאות פרטיות של שרה נתניהו. בין השאר מדובר במטפלת הסיעודית שטיפלה באביה של שרה נתניהו, שקיבלה על פי החשד תשלום מקופת המדינה.

בחדשות 10 דווח כי "על פי מה שידוע עד כה, הפרקליטות צפויה להמליץ להגיש את כתב האישום נגד נתניהו לפחות בפרשה אחת בקבלת דבר במרמה. חוץ ממנה ימליצו על הגשת כתב אישום נגד אב הבית לשעבר עזרא סיידוף, באשמת סעיפים נוספים. מנדלבליט טרם החליט אם להמליץ בעצמו, או להעביר את ההחלטה לניצן".

משפחת נתניהו הגיבה: "בושה וחרפה שיש מי ששוקל להמליץ להעמיד לדין את רעיית ראש הממשלה בגין טענות שווא ובראשן האשמה מבישה שכל ׳חטאה׳ הוא שסעדה את אביה הגוסס בימיו האחרונים. כנראה שאין גבול לשנאת נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר