פרסום ראשון

הערב בבני ברק: הגר"ש כהן יגבה את דרעי בנושא השבת

במהלך שיעור שימסור נשיא המועצת הגר"ש כהן בבני ברק, הוא יתייחס לפסיקת בג"ץ בנושא חילולי השבת בת"א. הגר"ש צפוי לחזק את ידי יו"ר ש"ס השר דרעי בצעדיו בנושא (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי והגר"ש כהן (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

פרסום ראשון: ארבעה ימים לאחר החלטת שופטות בג"ץ לאפשר את פתיחת המרכולים בשבת בתל אביב, ל"כיכר השבת" נודע כי נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן צפוי להתייחס הערב (ראשון) לסערה, במהלך שיעור שימסור בעיר בני ברק יחד עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

בכנס חיזוק לאברכים לרגל פתיחת זמן קיץ שיתקיים הערב בבני ברק בהשתתפות הגר"ש כהן והשר דרעי - שימסור שיעור מקדים, צפוי נשיא המועצת לתת התייחסות ראשונית לסערת המרכולים. הגר"ש צפוי להביע תמיכה בצעדיו של יו"ר ש"ס.

יצוין כי דרעי מוזמן למסור באירוע 'חבורה' לבני ישיבות ואברכים ובהתחלה היה נראה כי השיעור יתקיים ללא נושאים פוליטיים כלל, אך סערת המרכולים וטענות שעולות בימים האחרונים כנגד דרעי צפויה להיכנס לסדר היום של השיעור המדובר בהתייחסות של הגר"ש כהן והשר דרעי.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי לבקשת דרעי - השבוע, ביום רביעי יקיים היועץ המשפטי לממשלה דיון בעניין בקשת שר הפנים לדיון חוזר בבג"ץ המרכולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר