"פטריות" האבן של 'כיכר אתרים' יפורקו

בשבועיים הקרובים תפרק עיריית ת"א בתהליך אטי את פטריות האבן הגדולות והמפורסמות של כיכר אתרים שהיה בעבר אחד מסמליה הבולטים של תל אביב עד לשקיעתו (תיירות בארץ)

הפטריות מפורקות (צילום: ירון ברנר, ynet)

סמל תל אביבי נוסף מפורק: לפני זמן קצר החלה עיריית תל אביב, באמצעות חברת"עזרה וביצרון", להרוס את 12 "הפטריות" בכיכר אתרים המוכרת גם כ"כיכר נמיר". לפי העירייה, הסיבה כי הן מהוות סיכון הנדסי בשל נזקי מליחות מהים ובנוסף בשל דעיכת האזור מבחינה תיירותית.

מהעירייה נמסר כי בעלי העסקים והתושבים מסביב לכיכר עודכנו בנוגע לעבודות, אשר אמורות להימשך כשבועיים מבלי לגרום להפרעה משמעותית לסביבה. במסגרת ההריסה מפרקים את הפטריות ומורידים אותן עם מנוף לערימת החול שהציבו בסמוך על הטיילת, שם יהרסו אותן בכלים הנדסיים ויפנו לאשפה.

כיכר אתרים, ששטחה כ-27 דונם, נמצאת בבעלות פרטית, עיריית תל-אביב-יפו וחברת אתרים בע"מ. היא החלה להיבנות בשנות ה-70 של המאה הקודמת והייתה אחד מסמליה הידועים ביותר של תל-אביב. בימיה הטובים הייתה הכיכר מקום בילוי מרכזי, אולם בשנות ה-80 דעך זוהרה. שמה הרשמי הוא כיכר נמיר, על שם ראש העירייה המנוח מרדכי נמיר.

על פי תכנית בניין עיר של תל אביב-יפו צפויים להיבנות במקום 3 מגדלים עם 340 דירות ו-600 חדרי מלון ועוד כ-5,000 מ"ר לטובת הציבור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר