גינוי וגיבוי

ברקת: "תקיפתו של יוסי דייטש - מעשה אלימות בזוי ושפל"

ראש העיר מתייצב לצדו של סגנו שהותקף בליל שבת האחרון בידי סיקריקים כאשר היה בדרכו לטיש של האדמו"ר מסלוני, ומגנה את המעשה בחריפות: "מעשה בזוי ושפל" (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: משה גולדשטיין)

הפרסום אמש (מוצאי שבת) ב"כיכר השבת" על תקיפתו של סגן ראש עיריית ירושלים, יוסי דייטש, על ידי סיקריקים קיצוניים בשעה שעשה את דרכו יחד עם בנו בליל שבת להשתתף בטיש של מורו ורבו האדמו"ר מסלונים מעורר סערה ציבורית וגל של גינויים חריפים על המעשה הנפשע.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת וחברי הנהלת העירייה מגנים הבוקר (ראשון) בתוקף את תקיפת סגן ראש העיר יוסי דייטש (יהדות התורה) בידי קומץ קיצוניים בדרכו לבית הכנסת עם בנו.

לדבריהם: "מדובר במעשה אלימות בזוי ושפל, שנעשה על ידי אנשים שאינם מייצגים את הציבור החרדי".

ראש העיר ברקת אומר כי "שוחחתי עם סגני יוסי דייטש והבעתי את מחאתי הברורה מול מעשים אלה שאין מקומם בחברה מתוקנת וערכית. חיזקתי אותו בפעילותו במסגרת הנהלת העירייה יחד עם נציגי המפלגות השונות בקואליציה, למען כלל תושבי העיר, במסירות ובנאמנות".

ברקת מציין כי "ביחד עם משטרת ירושלים וכלל גורמי האכיפה, נפעל למצות את הדין עם הפורעים הללו ולא נסבול שום מקרי אלימות מכל סוג שהיא".

כזכור, דייטש צעד בליל שבת יחד עם בנו הגדול בדרכם להשתתף בטיש של האדמו"ר מסלונים בבית המדרש של החסידות בשכונת מאה שערים. עשרות סיקריקים, חלקם תושבי מאה שערים, התאספו סביבו והחלו לתקוף אותו, תוך שהוא סופג מטר של קללות ונאצות. דייטש ביקש את עזרתם של כמה עוברי אורח שנחלצו לעזרתו והגנו עליו מהתוקפים.

בסופו של דבר הצליחו דייטש ובנו להימלט מהמקום בשלום והמשיכו יחד לבית המדרש בשכונת מאה שערים שם השתתף בטיש עד שעות הלילה המאוחרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר