המאבק בהטרדות, השלב הבא

חברות מתארגנות לתביעה אזרחית נגד מטרידים מ'הפלג'

פרסום ראשון: תוך כדי גל המעצרים של בכירי ופעילי 'הפלג' ו'הפלס' בשל חשד להטרדת חברות, יוזמים אנשי עסקים בכירים, שהוטרדו, תביעה אזרחית אישית על סך מיליוני שקלים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חיים שרגא יברוב בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

פרשת ההטרדות • פרסום ראשון: חברות פרסום וגופים עסקיים במשק, מתארגנים כעת להגשת תביעות אזרחיות אישיות נגד המטרידים ושולחיהם המשתייכים ל'פלג הירושלמי', כך נודע ל"כיכר השבת".

כזכור, לפנות בוקר של יום שלישי שעבר פשטה משטרת ישראל על בתיהם של 28 פעילים מ'הפלג הירושלמי', בהם בכירים כעורך העיתון נתי גרוסמן, ועצרה אותם לחקירה בגין ראיות שקיימות - לפי אנשי מחלק ההונאה במשטרה - על מעורבותם במסכת הטרדות שיטתית נגד חברות שלא מפרסמות ב'הפלס'.

מהומות 'הפלג' בעת מעצר בבני ברק (צילום: צביקה לרר)

רוב העצורים שוחררו בתום החקירה לבתיהם בתנאים מגבילים, אך חלקם עדיין במעצר לאחר שהוא הוארך - של גרוסמן, שמואל אלישיב, אברהם טריגר וחיים שרגא יברוב עד ליום שני (מחר).

כעת כאמור חושף "כיכר השבת" חזית נוספת המצפה לחשודים בהטרדה. לדברי בכיר באחת החברות במשק שסבל קשות ממערך ההטרדות המשומן, "לפי היעוץ המקצועי שקיבלנו, יש כאן 'קייס' משפטי בטוח לפיצויים בסך מיליוני שקלים, מכיסם הפרטי של המטרידים ושולחיהם - ועל כך אני וכמה מעמיתי שוקדים בימים אלו".

התקווה של כמה מהם היא, כי גם אם גל המעצרים יסתיים בכתבי אישום בודדים ובעונשים מתאימים, הפגיעה הקשה שהם מתכננים בכיסם של המטרידים מ'הפלג', כפיצוי הולם לסבל אותו חוו בגללם, היא שתוביל להרתעה משמעותית נגדם ולכך שיחדלו ממעשיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר