הגאון רבי אברהם יוסף הורשע בעבירות של הפרת אמונים

בית המשפט הרשיע את הגאון רבי אברהם יוסף, רב העיר חולון, בשתי עבירות של הפרת אמונים בשל כך שבמסגרת תפקידו קידם את בד"צ בית יוסף שבראשות אחיו (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הגאון רבי אברהם יוסף (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת )

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (ראשון) את הגאון רבי אברהם יוסף, רב העיר חולון ובנו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, בשתי עבירות של הפרת אמונים בשל כך שבמסגרת תפקידו קידם את בד"צ בית יוסף שבראשות אחיו הרב משה יוסף.

הגאון רבי אברהם יוסף נכנס לאולם בית המשפר כשבידו גמרא בה בזמן שהשופט צחי עוזיאל הקריא את החלטתו להרשיע. פרקליטו של הרב עו"ד נבות תל צור אמר בסיום הדיון כי יישב ללמוד את הכרעת הדין.

בנימוקי הכרעת הדין כתב השופט: "בד"צ בית יוסף הוא עסק פרטי שהוקם על ידי אביו ומזוהה עם הנאשם ובני משפחתו. קיים אינטרס אישי וכלכלי בין הנאשם לבין הבד"צ. אחיו הוא שמנהל את הבד"צ ומדובר בבן משפחה מקירבה ישירה. קיים ניגוד עניינים בין תפקידו של הנאשם לבין הקשר לבדצ בית יוסף. בעלי עסקים בחולון ואור יהודה נאלצו בלית ברירה לרכוש כשרות של בד"צ בית יוסף".

יצוין כי במידה והשופט יחליט בגזר הדין כי בעבירות יש קלון הרי שהרב ייצטרך להתפטר מתפקידו, אך בשל העובדה שמדובר בעבירות קלות יחסית הרי שייתכן והשופט לא יקבע שיש קלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר