ריב על דמי הפיצויים

חגי פלסיאן התעמת עם אחיו - שניהם נעצרו

מעצר השווא שהוביל לקרע משפחתי ואלימות: חגי פלסיאן פוצה ע"י המדינה במיליוני שקלים על מעצר השווא שלו בחשד שהוא רצח במועדון בת"א, כעת אחיו דורש את חלקו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חגי פליסיאן בבית המשפט, היום (תמונות: שאול גולן, ynet)

במשטרה סבורים, כי סכסוך רווי יצרים בין חגי פליסיאן לאחיו יעקב התחולל בחודשים האחרונים, בשל ריב כספי הפיצויים שקיבלו מהמדינה. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) את מעצרם של השניים ביומיים לאחר שאתמול הם נעצרו.

העבירות בגינן הם נעצרו - איומים ותקיפות הדדיות. בין השאר נבדק החשד כי יעקב פליסיאן או אנשיו השליכו בסוף השבוע בקבוק תבערה לעבר דירתו של חגי ברמת גן, וגם חגי חשוד שכנקמה על כך פגע ברכב של אחותו. "יש דם רע", אמר קרוב משפחה של השניים.

כזכור, לפני כחצי שנה המדינה פיצתה את משפחת פליסיאן בכ-2.2 מיליון שקלים בגין המחדלים בפרשת מעצר השווא בחשד למעורב ברצח במועדון התל אביב. כעת נראה, כי חילוקי דעות על חלוקת הכסף בתוך המשפחה הובילו להסלמה - לטענת המשטרה.

האח, יעקב

"על פי החשד, השמיע החשוד איומים כלפי קרובת המשפחה שבמכוניתה פגע, תקף אותה וגרם לה לחבלות של ממש. מדובר בחשוד שהיה שהיה עצור זמן ממושך ובעקבות מעצר זה זכה בפיצוי כספי שלטענת בא כוחו עומד בבסיס הסכסוך שבגינו נעצר", אמרה היום השופטת רונית פוזננסקי-כץ.

לפני הדיון אמר חגי פלסיאן: "כל מה שקורה, הכול לטובה". "תמיד מחפשים אותנו", השיב כשנשאל על העניינים הכספיים. לדברי עורך דינו משה יוחאי, "האיומים לא נעשו מהטלפון של חגי, מי שרוצה להגיע לחגי פליסיאן יודע להגיע אליו. אם זה לא היה השם המהדהד 'פליסיאן' הוא לא היה נעצר. מדובר באדם שכיום נמצא במסלול החיים שלו, עובד בסופר ומשקם את החיים שלו. הוא עבר משבר מאוד עמוק וארוך לאור מעצר השווא ששהה מאחורי סורג ובריח שמונה וחצי חודשים".

ארבעה מקורבים למשפחת פיליסיאן נעצרו במהלך סוף השבוע ושני האחים הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

יעקב פליסיאן, שבחר לייצג את עצמו בבית המשפט, אמר: "יש סכסוך של כסף במשפחה. הם קיבלו שגעון גדלות. אני מסתובב בלי טלפון נייד, כדי שלא יטרידו אותי, הם שלחו אליי ארגוני פשיעה ואני ומשפחתי חיים תחת איומים של ארגוני פשיעה".

"מאשימים אדם בגניבה בגלל שהאוטו רשום על אחותי. אבל אני שילמתי על הרכב, אחותי מעולם לא נהגה בו. זה רכב שאני משתמש בו קבוע", הוא אמר לשופטת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר