כך תרגילו את הפעוט לשינה עצמאית ורגועה

חודשים שאת נרדמת בעבודה, לא על כסא אלא בעמידה. הסיבה: הילד לא רוצה לישון בלול. הלילות הופכים לימים מרוב בכיות של התינוק. כל הטיפים שיעזרו לכם להרגיל את התינוק בלול ללא צרחות בכי איומות

mame | כיכר השבת |

מאז שדובי נולד את לא ישנה. כבר חודשים שאת נרדמת בעבודה, ולא על הכיסא אלא בעמידה, הכל בגלל דובי הוא לא רוצה לישון בלול את רק שמה אותו והוא פורץ בצרחות בכי איומות שגורמת לך להזדחל איתו למיטה ברגשות אשמה על העובדה שרצית לשים אותו לישון בלול לבדו בחדר החשוך.

ובכן עם כל הצער שבדבר, רגשות האשמה שלך נכונות אבל לא בגלל שרצית להשכיב את דובי במיטתו אלא דווקא בגלל שלא השכבת אותו לישון במיטתו, וכל כך למה? ראשית שהילד עדיין קט קיימת סכנה של חנק תוך כדי השינה. כשהילד גדל מעט ישנו ערך פסיכולוגי לשינה המשותפת אבל צריך לסיים את השינה המשותפת בשלב שההפסקה לא תהיה קשה.

הדרך הבריאה להרגיל את הילד ללול

ישנם מספר דרכים להרגיל את הילד ללול הדרך הקצרה והקשה היא שיטת 5 הדקות, שיטה זו מומלצת על ידי פסיכולוגים התפתחותיים אך קשה רגשית להורים. בשיטת 5 הדקות צריך להרדים את הילד במיטתו לחכות 5 דקות מחוץ לחדרו, ואז להיכנס להרגיע וללטף, וכך שוב פעם עד שהילד נרדם. בדרך זו הילד מתרגל לשינה עצמאית. הורים רבים שניסו את השיטה מדווחים על תוצאות תוך יומים שלושה כך שאולי הסבל לשמוע את הילד בוכה בלי להושיט לו יד מלטפת שווה את המאמץ.

ישנם מעט פסיכולוגים המתנגדים לשיטה זו, הורים רגישים שקשה להם לשמוע את בנם בוכה ינקטו בדרך השנייה שהיא להשאר עם התינוק עד להרדמות מלאה.

כדאי להרגיל את הפעוט לשחק במיטתו כך יהיה לכם קל יותר בעתיד להרדים אותו תוך כדי משחק.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית