סופגניות בהילוך גבוה: מתכונים מהירי הכנה

לבצק שמרים יש השפעה מרגיעה. לישה ארוכה, המתנה להתפחה... כל זה דורש זמן ומשרה בבית אווירה רגועה וחמימה. כשמדובר ביום שישי ואפיית חלות השיטה עובדת נהדר. אבל כשמדובר בהכנת סופגניות אחרי יום עבודה לחוץ, בצק שמרים כבר נראה מפתה הרבה פחות. למזלנו, ישנם הרבה מתכונים לסופגניות מהירות

mame | כיכר השבת |

אין חנוכה בלי סופגניות. אבל לחלק מאתנו לצערנו גם אין חופשת חנוכה. לחזור מהעבודה ולחכות להתפחה של בצק שמרים אל תוך הלילה? לא, תודה. לעסוקות שבינינו מספר מתכונים מהירים וטעימים במיוחד לימי החנוכה.

לבצק שמרים יש השפעה מרגיעה. לישה ארוכה, המתנה להתפחה... כל זה דורש זמן ומשרה בבית אווירה רגועה וחמימה. כשמדובר ביום שישי ואפיית חלות השיטה עובדת נהדר. אבל כשמדובר בהכנת סופגניות אחרי יום עבודה לחוץ, בצק שמרים כבר נראה מפתה הרבה פחות. למזלנו, ישנם הרבה מתכונים לסופגניות מהירות, אבל טעימות (ומשמינות) לא פחות.

מתכון לסופגניות תפוזים מהירות (חלבי)

מרכיבים:
150 ג' גבינה לבנה
1 כוס סוכר
1/2 כפית סודה לשתיה
100 ג' חמאה מומסת
1.5 כוסות קמח
3 ביצים
1 כפית גרידת תפוז
קורט מלח
לציפוי:
2/3 כוס אבקת סוכר
2 כפות ליקר תפוזים

מתכון לסופגניות תפוזים מהירות (חלבי): כך תכינו

מערבבים בעזרת מיקסר גבינה לבנה, סודה וביצים. מוסיפים חמאה מומסת, גרידת תפוז, סוכר ומלח. מערבבים היטב, מוסיפים קמח ולשים היטב. משטיחים את הבצק בעזרת מערוך, חותכים עיגולים ומטגנים בשמן עמוק. את הסופגניות המוכנות מצפים בציפוי תפוזים.

להכנת הציפוי: מניחים את הקערה עם ליקר תפוזים מעל סיר עם מים רותחים ומוסיפים אבקת סוכר. בוחשים עד שהתערובת נהיית חלקה ומבריקה.

מתכון ל"פפיונים" (חלבי)

מרכיבים:
100 מ"ל שמנת חמוצה
3 כפות רום
1/2 כוס מים
1 כוס קמח
אבקת סוכר

מתכון ל"פפיונים" (חלבי): כך תכינו

מערבבים את כל המרכיבים חוץ מאבקת סוכר ולשים לקבלת בצק רך ואחיד. משטיחים בעזרת מערוך וחותכים לפסים בגודל 10X2 ס"מ. יוצרים מכל פס צורת פפיון ומטגנים בשמן עמוק. מוציאים על נייר סופג ומפזרים אבקת סוכר.

מתכון ל"דונטס" קינמון (פרווה)

מרכיבים:
3 כוסות קמח
4 כפות סוכר
2 כפות קינמון
60 ג' מרגרינה רכה
2 ביצים
1 כוס מים
1 כפית אבקת אפיה
אבקת סוכר

מתכון ל"דונטס" קינמון (פרווה) - כך תכינו

מערבבים קמח, קינמון ואבקת אפיה. מערבבים בנפרד סוכר, ביצים ומרגרינה עד לקבלת תערובת אחידה. מוסיפים מים לתערוכת הביצים ומתחילים להוסיף בהדרגה את הקמח. לשים את הבצק ומשטיחים אותו בעזרת מערוך. חותכים עיגולים גדולים ומתוך כל עיגול מוציאים בעזרת חותכן קטן יותר את הליבה. את הטבעות המוכנות מטגנים בשמן עמוק משני הצדדים.

מוציאים את הדונטס על נייר סופג ומפזרים מעל אבקת סוכר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית