מאות אלפי בקבוקי מיץ ענבים 'קדם' נרכשו ברשתות השיווק בישראל

חברת 'קדם ישראל', יבואנית מותגי המזון האמריקאים: 'קדם', 'גפן', 'גאולה', 'גליקס', 'שפע' ועוד, מסכמת את חג הפסח בסיפוק רב. חלה עלייה משמעותית של כמות המכירות ביחס לשנה שעברה (יין, שיווקי)

מאות אלפי בקבוקי 'קדם' נרכשו ברשתות השיווק. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

על סדרת מיץ הענבים של 'קדם' נמנים המוצרים הבאים: מיץ הענבים הקלאסי בבקבוקי 1.89 ליטר; בקבוק משפחתי ענק בתכולה של 2.84 ליטר; בבקבוק זכוכית 650 מ"ל; מיץ ענבים 'לא מבושל' בבקבוק זכוכית 1.5 ליטר; מיץ ענבים לייט (דל קלוריות) בבקבוק זכוכית 650 מ"ל; ומיץ ענבים לבן בבקבוק 1 ליטר ועוד.

לסדרת מיץ הענבים הקלאסי של 'קדם', מצטרפת סדרה נוספת של מיץ ענבים מוגז - 'ספרקלינג', עליה נמנה קו מוצרים בבקבוקי שמפניה 750 מ"ל: אדום קונקורד, בלאש, לבן ומיץ ענבים מוגז בטעמי אפרסק, פטל וקטאוובה.

המוצרים כולם נהנים מכשרות מהודרת לפסח ולכל ימות השנה של הרב גאב"ד צעהלים מניו יורק, בד"צ בית יוסף ו-OU, וניתנים לשימוש לקידוש, לד' כוסות ולהבדלה. המוצרים הנושאים תווית 'גאולה', המסמלת קו ייצור מיוחד לישראל, זוכים לכשרות מהודרת נוספת של בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

כאמור, כל הסדרות על מוצריהם השונים, זכו לביקושים גבוהים במיוחד במהלך ולקראת חג הפסח, כאשר הצרכנים הרבים גומרים עליהם את ההלל ומשבחים את הטעם המדהים, השונה והבלעדי למיץ ענבים המיוחד של 'קדם'.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר