הותקפה באכזריות

עונש קל לשני בדואים שתקפו נערה מביתר עילית

האירוע הקשה התרחש לפני כשנתיים, לאחר שהנערה הצעירה ברחה מפנימיה והגיעה לבאר שבע. את התקיפה ביצעו 2 הבדואים ברכבם לאחר שהחזירו אותה לביתר עילית (חוק ומשפט)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ביתר עילית. הנערה הותקפה כשהוחזרה לעירה. אילוסטרציה (צילום: Gershon Elinson/FLASH90)

"המעשים הינם ברף גבוה של חומרה, הם ניצול של קטינה חסרת אונים", מציינים השופטים ביחס לשני בדואים שתקפו נערה מביתר עילית, אך בכל זאת הם גזרו את דינם באופן מיקל יחסית.

מעובדות כתב האישום עולה, כי לפני כשנתיים בשעות הערב עצרו אבראהים אבו עמרה וזאהי עמראת את רכבם ליד נערה מהעיר ביתר עילית, כבת 15, כשזו עמדה בתחנת אוטובוס בבאר שבע ושאלו אותה לפשר מעשיה במקום.

כשהיא הסבירה להם שעכשיו ברחה מפנימייה והיא לא יודעת מה לעשות, הם הציעו לה מספר פעמים לעלות לרכבם, אך היא סירבה עד שעזבו את המקום. לאחר פרק זמן קצר, חזרו הנאשמים למקום ואברהים מסר לידי הנערה סכום של כ-30 ש"ח "כדי שתוכל לנסוע באוטובוס".

בשלב מסוים אמר לה אברהים שהוא יסיע אותה לביתה ומשך אותה לתוך הרכב, אז הם נסעו אותה לתחנה המרכזית בבאר שבע, שם אברהים יצא לקנות שתייה לשלושתם, וכשחזר התיישב לצידה של הנערה והחל להתנהג באופן שאינו ראוי.

לאחר מכן הם החלו בנסיעה של שעה וחצי לכיוון ביתה של הנערה בביתר עלית. במהלך הנסיעה, הנאשמים שמעו ממנה כי היא רק בת 15, ובשלב מסוים היא מסרה להם את מספר הטלפון הסלולרי שלה. כשהיא הביעה באוזניהם את חששה כי לא יחזירו אותה לביתה, מסר לה אברהים את מספר הטלפון הסלולרי שלו. "אם אני לא ייקח אותך לבית שלך, את יכולה להזמין משטרה", הוא אמר לה.

כשהם הגיעו לביתר עלית, בסביבות השעה 1:30 בלילה, החנו הנאשמים את רכבם, ואז אברהים עבר לשבת ליד הנערה וזאהי חברו יצא מהרכב. בשלב זה החל אברהים לתקוף את הנערה באכזריות רבה.

כשסיים את מעשיו, הוא עוד ביקש ממנה שיפגשו שוב ואמר כי הוא יתקשר אליה עוד כשעה לשמוע שהיא הגיעה לביתה, המתלוננת התחננה שיסיע אותה לכניסה ליישוב ושם ירדה מהרכב.

בגין מעשיו נגזרו על אברהים 10 חודשי מאסר ופיצוי כספי בסך 20 אלף שקלים לנערה. זאהי חברו ירצה בעבודות שירות את עונשו שנקבע על 3 חודשי מאסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר