"להתרשם מקרוב"

קנצלר אוסטריה כריסטיאן קרן סייר במיון 'טרם' בירושלים

באופן סמלי דווקא ביום השואה ודווקא קנצלר אוסטריה ביקש להכיר מקרוב את המהפכה שמחוללת 'טרם' בשירותי הרפואה הדחופה בישראל ולאמץ מודל דומה באוסטריה אשר סובלת ממצוקה בתחום (בריאות, שיווקי)

קנצלר אוסטריה במיון 'טרם. (צילום: יחצ)

ביקור מרשים במיוחד ערך קנצלר אוסטריה כריסטיאן קרן במיון 'טרם' בירושלים, שם עמד מקרוב אחר שירותי הרפואה הדחופה המובילים של רשת 'טרם' בישראל.

את הביקור במיון 'טרם' יזמו אנשי לשכתו של קנצלר אוסטריה לאחר ששמעה של המהפכה של 'טרם' הגיעה לאוזניהם. לאור המצוקה בחדרי המיון באוסטריה, ביקש הקנצלר להתרשם מקרוב אחר המענה האולטימטיבי שמעניקה 'טרם' לאזרחי ישראל באמצעות 23 סניפיה ברחבי הארץ.

קנצלר אוסטריה הגיע מלווה באנשי פמלייתו, שגריר אוסטריה בישראל מרטין וייס, שגרירת ישראל באוסטריה טליה לדור-פרשר, ומנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב. בפני הקנצלר האוסטרי הוצגה סקירה מקיפה על פעילות 'טרם'. את הסקירה העביר מנכ"ל רשת 'טרם' נתן אפלבאום שהציג בפני הקנצלר את מודל 'טרם' והמהפכה שמחוללת 'טרם' בתחום הרפואה הדחופה בשלושת העשורים האחרונים כאשר כיום מטופלים מידי שנה בסניפי 'טרם' כמיליון איש באמצעות 23 הסניפים הפרוסים מהצפון ועד הדרום.

מנכ"ל משרד הבריאות ומנכ"ל 'טרם' הציגו בפני הקנצלר את שיתוף הפעולה הייחודי בין משרד הבריאות לבין 'טרם' בהענקת טיפול לפליטים ומחוסרי מעמד בישראל, זאת גם בהתייחס ליום השואה המצויין היום ואת המענה המקצועי והנגיש שמדינת ישראל מעניקה לאוכלוסייה נצרכת זו.

קנצלר אוסטריה התעניין גם במערכות הטכנולוגיות החדשות המוטמעות ב'טרם' ובהן מערכת המחשב 'פרפר' שפותחה ברשת 'טרם' וזכתה להגיע לגמר בתחרות חברת מיקרוסופט העולמית.

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב סקר בפני הקנצלר את מערכת הבריאות הישראלית וציין את התרומה החשובה של מיון 'טרם' להפחתת העומסים בבתי החולים.

קנצלר אוסטריה הביע התעניינות רבה מאד במודל 'טרם' וציין כי באוסטריה לא קיים מודל דומה והמענה היחיד במצבים כאלה הוא באמצעות חדרי המיון בבתי החולים, ולכן הוא מבקש לאמץ מודל דומה בארצו.

אל מיוני 'טרם' ברחבי הארץ מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. ל'טרם' הסדרים עם כל קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית נמוכה משמעותית מאגרת חדר מיון.

במיון 'טרם' ניתנים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. על פי נתוני 'טרם' חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון הסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה.

'טרם' היא גם הראשונה שיישמה מדדי איכות מקצועיים בתחום, ומובילה במחקר רפואי בתחום הרפואה דחופה עם למעלה מ-50 מחקרים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר