"עם הספר"

הספריות גדלו: הצלחה גדולה ליריד הספרים

קרוב ל – 15,000 איש פקדו במהלך שבוע היריד את בית "מוסד הרב קוק" בכניסה לירושלים ונהנו מהנחות של עד 65%. אם לא שמעתם על מכירת הספרים השנתית, באמת הגיע הזמן (חרדים, שיווקי)

הצלחה גדולה ליריד. מוסד הרב קוק. (צילום: א.קורן)

כמדי שנה, עורך מוסד הרב קוק ממחרת הפסח מכירת ענק של ספרים בהנחות חסרות תקדים, עד 65% ממחיר הספר. המונים פקדו את היריד בכניסה לעיר וניצלו את המחירים הזולים כדי להתחדש ממיטב ספרות הקודש והיהדות.

כל מי שהיה ביריד הרגיש את ההזדמנות החד פעמית להרחיב את הספרייה בבית או לקראת הלימודים בישיבה לאחר בין הזמנים.

יו"ר הנהלת מוסד הרב קוק, הרב יהודה רפאל, אומר כי לא סתם אנחנו נקראים "עם הספר": "אחד הדברים המייחדים את מוסד הרב קוק שניתן לראות בין לקוחותינו את כל גווני האוכלוסייה, דתיים, חרדים, נשים וגברים, צעירים ומבוגרים. בין הרוכשים נראו רבנים, דיינים, ראשי ישיבות ואישי ציבור רבים".

לפי הרב רפאל, חלק גדול מהרוכשים ביריד הנם לקוחות חוזרים "שבאים מדי שנה להתרשם מעשרות הספרים החדשים שהופעו לאחרונה", אולם גם נצפו הרבה לקוחות חדשים שהצטרפו ללקוחות הרבים של "מוסד הרב קוק".

רוכשי היריד נהנו מהגרלה יומית כאשר מידי יום אחד הרוכשים זכה בהחזר עגלת קניות וקיבל את כל הסכום שרכש ביריד, בחזרה. בנוסף, בימים הקרובים תתקיים הגרלת ענק, בפרס הראשון יזכה אחד הלקוחות בסופ"ש זוגי במלון "כינר גליל" ובפרס השני 2 לילות באמצ"ש.

מלבד הציבור הענק שהגיע ליריד בירושלים, ניצלו עוד אלפי לקוחות את המבצעים הגדולים באמצעות מוקד ההזמנות הארצי וכן באמצעות אתר האינטרנט של "מוסד הרב קוק".

יריד הספרים של "מוסד הרב קוק" הוא אכן הזדמנות של פעם בשנה לחדש את הספריה הביתית במחירים מוזלים.

צפו בגלריה מהיריד. צילום: א. קורן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר