"להביא אורה"

האלמנה פנתה בשעת בדיקת חמץ - קרן "מאירים" נתרמו לסייע בהוצאות החג

קרן הצדקה "מאירים" יצאה לקראת חג הפסח במבצע רחב היקף שמטרתו לדאוג לרווחתם ושמחתם של היתומים והאלמנות בכל רחבי הארץ. המטרה העליונה הייתה שיוכלו לחגוג את ימי הפסח בהרגשת בני חורין וללא דאגות מההתמודדות עם הוצאות החג הכבדות (עמותה, שיווקי)

האלמנה פנתה בשעת בדיקת חמץ - הקרן עזרה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בין המקרים והבקשות הרבות שהגיעו למאירים ערב חג הפסח, בלט סיפורה של אלמנה אם לשלושה ילדים רכים שפנתה בערב החג בבקשה נרגשת לסיוע ותמיכה בהוצאות החג הכבדות. על אף שהיו אלו שעות לחוצות של ערב חג וראשי הארגון עסקו בהכנות אחרונות ודחופות לחג שבפתח, קיבלה האלמנה סיוע בסכום הגון בכדי להקל על הכנותיה לליל הסדר ולחג שבפתח.

לדברי יזהר נבון מנכ"ל הקרן:" הפנייה מהאלמנה בערב החג ליוותה אותי לכל אורך ימי החג. הטלפון הגיע בשעה שנערכתי לסיום ההכנות האישיות לחג הפסח, ולאחר שחלוקת "קמחא דפסחא" הסתיימה ותקציב החלוקה נוצל עד תום. מרגע קבלת השיחה פעלתי לכך שהאלמנה לא תישאר ללא מענה וסיוע. בסייעתא דשמיא הצלחנו ביום העסקים האחרון של בנק ישראל, להעביר לה סכום הגון שעזר לה לעבור את החג ללא הרגשת חסר ועצבות".

ערב ימי הפסח נכנסו ראשי הארגון למעונו של הרב שמואל אליעזר שטרן גאב"ד שערי הוראה ורב מערב בני ברק ושמעו ממנו דברי חיזוק ועידוד ובפרט על הדאגה המסורה ליתומים ואלמנות, במכתב שהעביר לראשי הארגון נכתב :"נוכחתי לראות מקרוב את פעולותיהם החשובים של ארגון "מאירים", שפועל בעוז להביא אורה ושמחה לבתי ישראל, ועתה אימצו לעצמם להשקיע כוחות גדולים למען אלמנות ויתומים, אשר חשך עליהם עולמם, ונותרו לבדם מתבוססים בדמם, ועיניהם נשואות למרום: מאין יבוא עזרינו, הארגון החשוב מתייצב לצידם, לתומכם ולסעדם בכמה מישורים, בכדי לעודדם ולחלצם מן המיצר למרחב, ולהאיר להם מתוך החשיכה, ולכל בני ישראל היה אור במושבותם".

בקרן מאירים מיסודה של עמותת שעוות עניים עומדים בקשר רציף בכל ימות השנה עם יתומים ואלמנות ופועלים למלא את כל חסרונם ולעזור להם בכל מבוקשם. בערב הפסח, החג בו כולנו הסבנו לשולחן מלא בכל טוב, ארגון "מאירים" דאג להאיר את החג עבורם ולהביא שמחה ותקווה לאותם אלו שחשך עליהם עולמם . במסגרת חלוקת קמחא דפסחא נשלחו לביתם של היתומים והאלמנות.

סלי מזון מלאים בכל טוב, ובכך עברו את החג ללא הרגשת חסר. החלוקה התבצעה הודות לשיתופי פעולה ענפים עם גורמי הרווחה בעיריות השונות והודות לסיועם של נציגי קהילות ונציגי ארגוני החסד השונים.

לסיוע לפעילות קרן מאירים ולתמיכה ביתומים ואלמנות במהלך כל ימות השנה חייגו: 072-3924071

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר