יום הולדת שמח

טראמפ לתומכיו: שלחו מברקי ברכה לאשתי

הנשיא דונלד טראמפ בירך בחשבון הטוויטר הפופלארי שלו את אשתו מלניה לרגל יום הולדתה ה-47 וביקש במייל מתומכיו לשלוח לה מברקי ברכה אלקטרוניים לרגל החגיגה (אנשים)

(צילום: שאטרסטוק)

הנשיא דונלד טראמפ ידוע בססגוניותו אך הפעם הוא הפתיע גם את אלו שמכירים אותו היטב. בציוץ חגיגי במיוחד בחשבון הטוויטר שלו, בו יש יותר מ-28 מיליון עוקבים, בירך טראמפ את אשתו מלניה לרגל יום הולדתה ה-47. "יום הולדת שמח לגברת הראשונה שלנו מלניה", כתב, וצירף תמונה מיום השבעתו שבה היא נראית לצדו.

הציוץ עלה גם בחשבון הפייסבוק של הנשיא וזכה שם ל-343 אלף לייקים שחושפים את שביעות הרצון של הגולשים מצעדו של טראמפ.

טראמפ כמו טראמפ לא הסתפק בציוץ - הוא ניצל את האירוע גם למטרות פוליטיות: הנשיא האמריקני שלח אימייל למיליונים מתומכיו, מתורמיו, מחבריו למפלגה ומהעיתונאים שסיקרו את מסע הבחירות שלו - והפציר בהם לשלוח כרטיס ברכה אלקטרוני לרעייתו.

לא ידוע כיצד מתכננים הזוג טראמפ לחגוג את יום הולדתה. לפי הבית הלבן סדר היום של דונלד טראמפ מלא, וכל פעילותו היום היא בוושינגטון - הרחק מהפנטהאוז שלו בניו יורק שם היא מתגוררת עד לסוף שנת הלימודים של בנם בארון. בארה"ב מציינים כי טראמפ לא ביקר בניו יורק אף לא פעם אחת מאז נבחר לנשיא ואשתו ובנו הגיעו לבקרו בבית הלבן לאחרונה.

על אף חוסר ניסיונה והיותה מהגרת סלובנית, מעמדה של מלניה טראמפ איתן בקרב הציבור האמריקאי - בכל סקרי הפופולריות שנעשו לציון 100 הימים הראשונים לנשיאותו של טראמפ מתברר שמלניה אהודה פי שניים מבעלה: יותר ממחצית האמריקנים תומכים בה, ואילו בבעלה תומכים פחות מ-30%. מה שמסביר אולי את ה"שימוש" שעושה טראמפ בפופולריות של אשתו כדי לפנות לתומכיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר