התרגשות בויז'ניץ: האדמו"ר יכניס ספר תורה

היערכות ותכונה בחצר חסידות ויז'ניץ לקראת חגיגת הכנסת ספר התורה שנכתב ע"י האדמו"ר לטובת נשמת דודו הרה"ק רבי יהודה הורוויץ מדז'יקוב זצ"ל • כל הפרטים (חסידים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ (צילום: קובי הר צבי)

היערכות ותכונה בחצר חסידות ויז'ניץ לקראת חגיגת הכנסת ספר התורה שנכתב ע"י האדמו"ר לטובת נשמת דודו הרה"ק רבי יהודה הורוויץ מדז'יקוב זצ"ל, חתנו של האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' שלא זכה להשאיר אחריו צאצאים.

החגיגה הגדולה תיערך ערב יום ההילולא של הדוד הגדול, יום שני י' בסיון, ברחובות קרית ויז'ניץ, לעבר בית המדרש הגדול (הזמני) של החסידות.

במהלך החודש החולף זימן אליו האדמו"ר את עסקני וראשי החסידות והודיע להם על 'שמחתו האישית' אותה הוא מתעתד לערוך וביקש מהם להתארגן בהתאם בהכנה רוחנית וגשמית לקראת המאורע.

הוועדה המכינה שהוקמה יושבת על המדוכה לאיתור פתרונות לקליטתם והשתתפותם של אלפי החסידים מהארץ ומהעולם במאורע, לאור תנאי השטח הקשים במרום קרית ויז'ניץ עקב עבודות הבנייה באתר ביהמ"ד החדש.

אמש (רביעי) בסעודת ראש חודש אייר שערך האדמו"ר מויז'ניץ במעונו בהשתתפות חבר המשוררים של החסידות, שוחח האדמו"ר בהתרגשות על הכנסת ספר התורה וביקש מחברי המקהלה להתכונן לאירוע הגדול לכבודה של תורה.

בחסידות ויז'ניץ מציינים כי לפני ארבע שנים בחודש סיון תשע"ד, הכניס האדמו"ר ספר תורה לטובת נשמת הוריו ובמהלך האירוע הודיע על הקמת בית המדרש החדש אשר הולך ומוקם בימים אלו בקרית ויז'ניץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר