באגים חמורים בעדכון החדש של ווינדוס 10

משתמשים רבים בישראל ובמדינות נוספות מתלוננים כי בעקבות עדכון התוכנה החדש ששוחרר לפני כמה ימים נגרמים להם תקלות חמורות בתוכנות בעברית (מחשבים)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

משתמשים רבים שעדכנו את תוכנת חלונות 10 לגרסה החדשה מתלוננים כי נגרמים להם שיבושים רבים וחמורים בתכנות העובדות בעברית.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' התקלה מתרחשת בין השאר בתכנות ניהול חשבונות, ניהול שכר ותכנות אחרות המיועדות לבתי עסק, כגון "חשבשבת", "מיכפל" ותוכנות מבית ט.מ.ל. כך, למשל, פונטים מסוימים מופיעים באופן משובש, ומילים ומספרים מופיעים כג'יבריש.

על פי הדיווחים התקלה אינה מתרחשת רק במחשבים בישראל, אלא גם במדינות אחרות ובתכנות בשפות שונות, וברשת ניתן למצוא תלונות על בעיות בפונטים בתכנות מסוימות לאחר העדכון. גורם במייקרוסופט מסר כי בחברה מודעים לסוגיה וכי מהנדסי החברה פועלים כדי לפתור את הבעיה בהקדם האפשרי.

העדכון החדש למערכות ההפעלה חלונות 10, שיצא לפני כמה ימים להורדה נקרא "עדכון היוצרים". הוא כולל מספר פיצ'רים חדשים, אם כי רובם רלוונטיים בעיקר למי שעוסק בציור ובעיצוב. למשל, יש אפליקציית צייר 3D חדשה שמאפשרת ליצור אובייקטים תלת־ממדיים. בנוסף, יש תכונה בשם "מצב לילה" שמנמיכה את פליטת האור הכחול מהמסך בשעות הערב, וכן מצב משחק חדש שמעניק עדיפות למשאבי המחשב כשאתם מפעילים משחק.

מדובר סך הכל בתופעה מוכרת למדי בעדכוני תוכנה גדולים, פעמים רבות נגרמים באגים שמתוקנים במהלך הזמן. מי שעובד עם תכנות אלו מומלץ לו בינתיים להמתין עם עדכון התכנה ולחכות שהבעיות ייפתרו בעדכון הנוסף שיצא בקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר