היעלמות ילדי תימן

שרת המשפטים מודה: "נעשה עוול לרב עוזי משולם"

לראשונה מודה אישיות ממלכתית, שאיננה דתית, כי לאור הממצאים והתיעודים שנחשפים לאחרונה מתברר, כי האיש שנכלא ונפטר, צדק במאבקו בנושא היעלמות ילדי תימן (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שרת המשפטים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שרת המשפטים איילת שקד מספקת הערב אמירה שמהווה התייחסות ראשונה - חיובית - של שר בממשלת ישראל לפועלו של עוזי משולם, מי שנאבק בקיצוניות, ואף נכלא בשל כך, לחשיפת האמת בפרשת היעלמות ילדי תימן בשנים הראשונות להקמת המדינה.

בראיון שנערך עמה אמרה השרה מ'הבית היהודי', כי "מבינים שנעשה עוול לרב עוזי משולם, הוועדות לא חקרו ברצינות את הנושא". הדברים נאמרו בעקבות סרט ששודר השבוע על פרשת ילדי תימן.

עוזי משולם (צילום: ארכיון כיכר השבת / חדשות 2)

ובנושא אחר: שקד התייחסה בראיון גם למשבר הקואליציוני שנגרם בגלל החלטת בג"ץ לאשר פתיחת עסקים בשבת בעיר תל אביב. לדבריה, הסיעות החרדיות והדתיות בממשלה החליטו לקבל את ההחלטה, אך להגביל אותה לתחומי תל אביב בלבד.

"בישיבה של הסיעות הדתיות הייתה תמימות דעים על כך שאת תל אביב אי אפשר לשנות. השאלה היא מה יהיה על שאר הערים", אמרה שקד. "השר דרעי הציע לתקן את פקודת העיריות ולהחזיר אותה למה שהיה לפני שנת 1988, כך שכל חוק עזר עירוני שקשור לשבת יהיה טעון באישור של השר".

בתגובה לדברים הללו, נמסר מלשכת ח׳כ משה גפני (דגל התורה), כי "מדובר גם על תל אביב ולא רק על כל הארץ. כך דובר בישיבת ראשי הקואליציה וכך גם כתוב בחוק שהגשנו לכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר