ברגע האחרון

כניסת יואליש קרויס לכלא תדחה ב-10 ימים

כניסתו של יואליש קרויס, מאנשי 'העדה החרדית', לריצוי עונשו בכלא תדחה בעשרה ימים, כך החליט בית משפט המחוזי בירושלים. קרויס היה אמור להתחיל הבוקר את מאסרו (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
יואליש קרויס (צילום: מתניה טאוסיג - פלאש 90)

כניסתו של יואליש קרויס, מאנשי 'העדה החרדית', לריצוי עונשו בכלא תדחה בעשרה ימים, כך החליט בית משפט המחוזי בירושלים.

לאחר שערעורו לבית משפט העליון נדחה, יואליש קרויס היה אמור להתחיל הבוקר (ראשון) את ריצוי העונש שנגזר עליו, חמש חודשי מאסר.

אלא שהבוקר קרויס התבקש להתייצב במגרש הרוסים בירושלים, שם היה אמור להיכלא בתנאי מעצר עד שישובץ בבית הסוהר המתאים לו. קרויס ערער באמצעות פרקליטו לבית משפט המחוזי בירושלים ודרש לעכב את כניסתו לכלא עד שימצא בית סוהר בו ישובץ. השופט קיבל את ערעורו של קרויס וכניסתו נדחתה בעשרה ימים.

כזכור, קרויס זכה לתואר קמב"ץ 'העדה החרדית' ולאחר פשיטה משטרתית והליך משפט הוא הורשע בגין שורת עבירות מס במשחטה שניהל בשכונת מאה שערים בירושלים.

בהכרעת הדין קבעה השופטת כי יואליש קרויס ושותפו מראד טרוה ניהלו עסק של משחטה בשכונת מאה שערים בירושלים במשך מספר שנים, מבלי שיהיה בידיהם רישיון עסק, מבלי לנהל ספרים כדין ומבלי לדווח לרשויות המס על הכנסותיהם. לפיכך הרשיעה אותם בשורה של עבירות מס, ביחס לסכום הכנסות של כ-1.5 מיליון שקלים.

כמו כן, הרשיע בית המשפט את יואליש קרויס בעבירה על פי חוק מרשם האוכלוסין, בכך שלמרות החובה לכך בחוק מעולם לא הוציא תעודת זהות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר