ה"קונה" הגנב

דרס צעיר במהלך שוד מכשיר סלולרי ונעצר

נעצר תושב באר שבע בחשד כי במהלך עסקת "קניית" פלאפון לכאורה ובעת שנמלט מהזירה גרם לפציעתו הקשה של המוכר - סטודנט שפונה ל'סורוקה' במצב קשה (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ביום רביעי האחרון, בשעה 22:00 לערך, התקבל במוקד 100 של המשטרה, אירוע תאונת פגע וברח באזור אוניברסיטת בן גוריון בנגב בבאר שבע. מחקירה ראשונית של סיירים וחוקרים שהגיעו לזירה ולבית החולים, עלה כי לא מדובר בתאונת פגע וברח אלא ככל הנראה בשוד פלאפון.

המדובר בסטודנט תושב המרכז כבן 25, שנפגש עם אדם אשר ביקש לרכוש ממנו את הטלפון הסלולרי שלו לאחר שהאחרון ראה מודעה ביד 2.

במהלך הפגישה ה"קונה" נכנס לרכבו עם מכשיר הפלאפון בידיו והחל בבריחה מהמקום. בתגובה, הסטודנט נתלה על דלת המכונית בניסיון לעצור את הרכב ונפגע בעת שהרכב עלה על אי תנועה. הסטודנט פונה לבית חולים סורוקה במצב קשה לדברי גורמי רפואה.

הרכב של השודד (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל פתחה בחקירה במישור הגלוי והסמוי וביום שישי האחרון עצרו חוקרי ובלשי המשטרה חשוד תושב באר שבע בשנות העשרים לחייו, אשר במהלך החקירה קשר עצמו לאירוע ובתום החקירה הובא בפני בית משפט, רכבו נתפס ובהמשך תבקש המשטרה לחלטו. מעצרו של החשוד הוארך בשבעה ימים.

אמש, בתום פעילות מודיעינית, נתפס הפלאפון שנשדד בדירת מגורים בבאר שבע כאשר לדבריו של בעל הדירה, קנה את הפלאפון לפני מספר ימים. הקונה עוכב לחקירה בתחנת באר שבע והיום מתעתדים חוקרי המשטרה להשיב את הפלאפון לבעליו אשר עדיין מאושפז בבית החולים סורוקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר