הרחקתו תוארך?

נציג המשטרה: "העמיקו החשדות נגד שמעון שר"

החשדות נגד יו"ר הסיעה החרדית בנתניה "התבססו באופן מובהק" לפי המשטרה, ולכן יש להמשיך הרחקתו מהעירייה כדי שלא יטה "את כל כובד משקלו" למען צאנז (חדשות, חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שמעון שר ( (צילום: Avi Dishi/Flash90)

בהודעה שהגישה המשטרה לבית המשפט היא כותבת כי החשדות נגד שמעון שר, יו"ר הסיעה החרדית 'גל' בעיריית נתניה, סגנה של ראש עיריית נתניה מרים פיירברג ויו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה בעיר, "העמיקו והתבססו באופן מובהק".

את הדברים היא כותבת כנימוק לבקשתה להאריך את תקופת הרחקתו של שר מהעירייה בעוד חודשיים. בית המשפט בראשון לציון הודיע כי ידון בקרוב בבקשה זו לאחר שפרקליטו של שר, עו"ד עמית חדד, הביע את התנגדותו אליה.

"בשל מעמדו, סמכויותיו ותפקידו", נכתב, "קיים חשש מובנה כי שר יפעל לשיבוש פעולות החקירה שעל המשטרה לבצע באם לא יוארכו התנאים כמבוקש. אי הרחקתו עלולה להקל עליו בביצוע עבירות דומות נוספות".

לטענת נציג המשטרה, שמעון שר רואה את עצמו כנציג קהילת צאנז ומבקש להחזירו לשורות מקבלי ההחלטות בעירייה כנציג הקהילה, ו"בעבר הוא שם את כל כובד משקלו לטובת קהילה זו באופן שהטה את החלטותיו כיו"ר ועדת תכנון ובנייה למען מי ש'תרם' לקהילה זו (תמורת קידום ענייניו על ידי שר) וככל שיהיה בכוחו להשפיע בכל הליך שהוא בעירייה הרי שהצבעותיו והחלטותיו יונעו מאותו מקום נגוע באינטרסים זרים ופליליים".

המשטרה מציינת, כי היא אינה חשופה לכלל מהלכיו של שר בתחומים השונים בעירייה וכן שהחקירה טרם מוצתה.

כזכור, לפני כחצי שנה שר נעצר יחד עם חשודים נוספים בפרשת השוחד בעיריית נתניה, בהם ראש העיר מרים פיירברג, בחשד לקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים והלבנת הון. לפני חודש הודיעה המשטרה על סיום החקירה ועל העברת הראיות והחומרים שנאספו לעיון והחלטה במחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, וכן שהתגבשה תשתית ראייתית לביצוע עבירות שוחד ומרמה והפרת אמונים כנגד פיירברג וכי היא ממליצה להעמידה לדין בגין עבירות אלו.

החקירה כנגד שמעון שר עדיין נמשכת, מאחר והתיקים הופרדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר