הפרובוקציה בבני ברק

מנחם טוקר לצד 'רשת': "אין קמצוץ של רצון לפגוע או להסית"

מנחם טוקר, המגיש תוכנית מדי יום שישי ב'רשת', יוצא כעת להגנת 'רשת' בעקבות סרטון הפרובוקציה בבני ברק וטוען כי "אין ב'רשת' קמצוץ של רצון לפגוע או להסית" (ברנז'ה, אנשים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
מנחם טוקר בתוכניתו ב'רשת' ערוץ 2 (צילום: באדיבות המצלם )

בזמן שבמערכת 'רשת' גוברות התלונות נגד הכתב גיא הוכמן, בעקבות הטענות שהוא ביים סרטון בו נראה חרדי חוטף לו את דגל ישראל בבני ברק ושובר אותו, יוצא השדרן והמנחה מנחם טוקר להגנת 'רשת', כמי שנחשב לחרדי היחיד בערוץ 2 - רשת.

בפתח דבריו מדגיש טוקר: "לא הוסמכתי, לא התבקשתי ואינני מייצג איש מלבד את עצמי אבל אני חש חובה לכתוב את הדברים. מדי שבוע, קרוב ל-6 שנים (שהם כ-230 תכניות) שאני מגיש תכנית אירוח דתית בת-שעה, בזכיינית ערוץ 2 המותקפת - 'רשת'. זו התכנית היחידה בעלת אופי חרדי-דתי בערוץ 2".

לדבריו: "אני מכיר את 'רשת' היטב. את הרגישות שלה למסורת ישראל, לחגים, ולציבור הדתי והחרדי בכלל. זה בא לידי ביטוי בדרכים רבות. זה לא רק הקפדה על הגשת מוצרים כשרים לאורחים או התחשבות בשיבושים שונים הנגרמים בשל אירוע חרדי שהתרחש. זה מקום שחרת על דגלו התנהלות מכבדת כלפי כל אוכלוסיה. התנהלות שלא פוגשים בכל מקום".

"אז הנה", מוסיף טוקר, "יבואו עכשיו הגולשים שיגיבו: טוקר הלקקן מנצל את ההזדמנות להחניף. זהו שלא. אני איש רדיו עשרים שנה, מעולם לא התיימרתי להיות איש טלוויזיה כך שאינני זקוק לרשת. אני מגיש את התכנית מתוך הנאה ומתוך תחושת שליחות של גישור בין קהלים ומגזרים שונים בחברה".

על הסרטון עצמו אומר טוקר: "חברים, אם דני רופ טעה בתחזית מזג האוויר והשלג התעכב ביומיים, אי אפשר לזעום על מגיש המהדורה שנתן לו במה. כך עובד ששגה וחטא בהסתה גם אם במזיד, הוא מייצג קודם כל את עצמו".

"אני עד שאין ב'רשת', ולו קמצוץ של רצון לפגוע או להסית כנגד המגזר אלא להיפך", קובע השדרן הוותיק ומבקש, "נסו לבצע את ההפרדה בין המעשה לבין המעסיקים שמיהרו להסיר את הסרטון. בואו נרבה אהבה בינינו ונזכור שדרך ארץ קדמה לתורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר