"לכי לעזה"

עימותים בטקס זיכרון ישראלי-פלסטיני. צפו

ב"היכל שלמה" בתל אביב נערך טקס יום זיכרון ישראלי - פלסטיני - ללא נציגות פלסטינית, שגרר לעימותים בין פעילי ימין למשתתפים • "את משתפת פעולה עם האויב" (חדשות)

(צילומים: Tomer Neuberg/Flash90)

ב"היכל שלמה" בתל אביב נערך אמש (ראשון) טקס יום זיכרון ישראלי-פלסטיני - ללא נציגות פלסטינית, אך הטקס גרר לעימותים בין פעילי ימין למשתתפים.

פעילי הימין קראו קריאות גנאי לעבר אלפי המשתתפים בטקס שנערך על ידי תנועת "לוחמים לשלום", שוטרים שהוצבו במקום בלמו את המפגינים. לפי הדיווח בחדשות 2, חלק מהמשתתפים הותקפו ביריקות, אבנים ומקלות.

המפגינים הניפו שלטים שעליהם נכתב: "דם חיילינו אינו הפקר". חלק מהמפגינים קראו לעבר אחת ממשתפות הטקס - "את משתפת פעולה עם האויב, לכי לעזה".

עו"ד איתמר בן-גביר אמר במהלך ההפגנה כי "באנו לכאן כדי למחות על זילות יום הזיכרון. אין לזה שום הגדרה אחרת. באה לכאן קבוצה של אנשי שמאל הזויים, פושעים, בוגדים ומשווים את חללי צה"ל הצדיקים לבין מחבלים ארורים נאלחים".

יו"ר מרצ זהבה גלאון, שהשתתפה בטקס הזיכרון, סיפרה כי "בכניסה לטקס הותקפנו על-ידי המון ימני משתולל. זה לא יעזור לכם, בריונים. האולם מפוצץ בפעילי שלום יהודים ופלסטינים שבאו לזכור ולכבד ייחד את השכול ולפעול להפסקת מעגל האלימות‎".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר