מאות הזמינו רהיטים מסין ולא קבלו מוצרים

מאות לקוחות שהזמינו רהיטים דרך האתר צ'יינה ביי הפסידו את כספם לאחר שניתן לחברת צ'יינה ביי צו פירוק מבית המשפט. לחברה חובות בסך חצי מיליון שקלים (כלכלה, בארץ)

אתר החברה צ'יינה ביי (צילום מסך )

מאות לקוחות ישראלים נפגעו מאתר הקניות המקוון צ'יינה ביי שבשבוע שעבר ניתן לו צו פירוק מבית המשפט המחוזי מרכז.

על פי הבקשה שהוגשה לבית המשפט, החברות צ'יינה ביי וצ'יינה גרופ העוסקות במכירת מוצרים מסין, צברו חובות בהיקף מצטבר של כחצי מיליון שקלים.

על פי המועצה לצרכנות, מאות לקוחות נפגעו מהאתר ולא קבלו את הזמנתם, כשמרביתם הזמינו דרכו רהיטים מסין. חלק מההזמנות בוצעו כבר לפני שנה.

לקוחות שרכשו מוצרים באתר טוענים, כי הזמינו מוצרים והמתינו זמן רב עד שהם יגיעו אליהם. רק לאחר ששלחו עשרות הודעות לחברה, נאמר להם כי המוצר לא יגיע.

עוד טוענים חלק מהלקוחות, כי בשירות הלקוחות של החברה הבטיחו שיחזרו אליהם אך הדבר לא קרה. טענות אחרות של לקוחות מדברות על כך שהחברה הסבירה שהמוצרים מתעכבים בשל בעיות שילוח ולוגיסטיקה, וכי החזרים כספיים שהיו אמורים להגיע לא הגיעו.

חלק מהלקוחות הודיעו כי פתחו פניה בחברת התשלומים פיאפל בדרישה להחזיר את הכספים ששולמו לחברה. במועצה לצרכנות ממליצים לצרכנים ששילמו לחברה באמצעות אתר זה, לפנות אליה בכתב ולבקש החזר כספי בשל מה שנקרא 'כשל תמורה'. עוד הם מציינים, כי הפניה לפייפאל חייבת להיעשות בכתב.

באתר צ'יינה ביי מצוין כי החברה ממוקמת בהונג קונג, עוסקת בקמעונאות דיגיטלית ומאפשרת ללקוחות רכישה של מוצרים בסין.

מחברת צ'יינה ביי נמסר: "בימים אלה אנחנו נמצאים במגעים מתקדמים עם מספר משקיעים. אנחנו המומים מהמהלך החד צדדי שנעשה מצד מי שהייתה אמורה להיות שותפתנו לדרך ואנחנו מכינים את תגובתנו לבית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר