השוטרים הוזעקו

חרדים קיצונים הפריעו לטקס בבית העלמין בב"ב: "הורסים את היהדות". צפו

שוטרים שהוזעקו לבית הקברות בעיר בני ברק עכבו מספר חרדים קיצונים שהגיעו למקום כדי למחות על קיומו של טקס אזכרה ביום הזיכרון לחיילים החרדים הקבורים בעיר החרדית. צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
תיעוד מבית הקברות (צילום: אם תרצו)

בטקס אזכרה שערכו היום (שני) פעילי ליכוד בבית העלמין בבני ברק כחלק מטקסי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, בדגש מקומי על חיילים חרדים שנפלו בקרב, הגיעה למקום קבוצת חרדים קיצוניים שניסתה להפריע להתנהלות הטקס.

המשטרה שהוזעקה למקום כדי לאבטח את מהלך הטקס, עכבה כמה מן החרדים שהגיעו כדי להפריע לקיומו בעיר החרדית. הם זעקו שוב ושוב לעבר הנוכחים: "אתם הורסים את היהדות".

(צילום: יהודה פרקוביץ')

נציג הממשלה, השר איוב קרא, בעצמו אח שכול, אמר במהלך הטקסי: "הגעתי לכבד את האירוע והטקס המיוחד הזה, לא רק כנציג ממשלת ישראל אלא גם כאח שכול שבא ממשפחה שכולה, שהקריבה רבות עבור ביטחון מדינת ישראל. בעיני - חייל חרדי הוא חייל ישראלי, צה"ל הוא הצבא של כולם, כור היתוך ללא הבדל עדה או אמונה, וככל שישמרו נוסחאות אלה מדינת ישראל תיכון לנצח נצחים".

נציגי תנועת הימין 'אם תרצו' נכחו אף הם באירוע, ולדברי המנכ"ל מתן פלג "אנו מצדיעים לחיילי צה"ל בכל מקום שהם וזוכרים את הנופלים כולם. החיילים החרדים הקבורים בבני ברק הם אות להשתלבות בין ספרא וסייפא המשמשים יחד בחרדת קודש ובהצלחה מרובה. אנו נזכור את כולם, באמירת תהלים וקדיש לזכר הנופלים ובעמידה יחד כאיש אחד בלב אחד".

צפו בסרטון הווידאו

(צילום: יהודה פרקוביץ')
(צילום: יהודה פרקוביץ')
(צילום: יהודה פרקוביץ')
(צילום: אם תרצו)
(צילום: אם תרצו)
(צילום: אם תרצו)
(צילום: אם תרצו)
(צילום: אם תרצו)
(צילום: אם תרצו)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר