עוד מבוכה לסמסונג?

התקלה המוזרה של הגלאקסי S8

לקוחות שרכשו את מכשיר הדגל החדש של סמסונג מתלוננים על תקלה מוזרה שמאתחלת אותו ללא סיבה. בחברה שסבלה מבאג חמור גם בדגם הקודם מנסים לטפל בתקלה (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
מכשיר הגלאקסי S8 (צילום: יח"צ)

סמסונג סובלת מתקלות במכשיר הדגל החדש שלה - שוב? לאחר סאגת הגלקסי 7 נוט אותו אספה ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית מהרוכשים והפסידה מאות מיליוני דולרים בשל תקלה חמורה שגרמה לו להתפוצץ, קיוו בסמסונג שהשקת המכשיר החדש - הגלאקסי S8 (וה-S8 פלוס) יעבור בשלום, אלא שבימים האחרונים לקוחות שרכשו את המכשיר מתלוננים על איתחול פתאומי שמתבצע בו ללא סיבה.

הדיווחים, שהופיעו בין היתר בפורום התמיכה של סמסונג ובפורומים נוספים העוסקים בתמיכה טכנית למכשירים סלולריים, מתארים את אותה תופעת איתחול מוזרה. לדברי המתלוננים, האיתחול מתרחש בזמנים לא קבועים וגם כשהמכשיר לא בשימוש. מספר משתמשים התלוננו כי התופעה מתרחשת גם כאשר המכשיר אינו בשימוש וגם כאשר מדובר במכשיר חדש ללא אפליקציות מותקנות.

בהשוואה של התקלה לזו שהופיעה במכשיר הנוט 7 שהתפוצץ ובער - הפעם מדובר בבעיה קטנה לחלוטין שבחברה ככל הנראה ימצאו לה בקרוב פתרון בדמות עדכון תוכנה. כזכור, גם במכשיר הקודם התברר למפרע כי המכשיר עצמו היה תקין לחלוטין ואילו הבעיה הייתה נעוצה דווקא בסוללות החיצוניות שהיו לא תקינות.

הפתרונות שהוצעו בינתיים נעו בין הסרת כרטיס ה-MicroSD, העברת האפליקציות מהכרטיס לזיכרון של המכשיר, מחיקת אפליקציות, שיחזור להגדרות יצרן ועוד – אבל אף אחד מהם לא הוכח עדיין כיעיל במיוחד. לדברי כמה מהלקוחות, התקלות אירוע גם במכשיר ריק לחלוטין מאפליקציות.

מכשיר הגלאקסי S8 הושק בישראל לפני פחות משבוע ומחירו המומלץ - לאור הרפורמה החדשה של שר האוצר כחלון (שאמנם עדיין לא נכנסה לתוקפה אך כבר משפיעה על מחירי המכשירים) - עומד על 3,300 ש"ח. לדברי היבואן, יש למכשיר ביקוש חזק במיוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר