"בנסיבות המתאימות"

טראמפ: "מוכן לפגוש את מנהיג צפון קוריאה"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אומר כי יהיה מוכן לפגוש בנסיבות המתאימות את מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און: "אם יהיה מתאים להיפגש איתו, זה יהיה כבוד עבורי" (חדשות,עולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
טראמפ וקים ג'ונג און (צילום: שאטרסטוק)

בראיון שהעניק הערב לרשת בלומברג אמר הערב (שני) נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ כי יהיה מוכן לפגוש בנסיבות המתאימות את שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און. לדברי טראמפ: "אם יהיה מתאים להיפגש איתו, אעשה זאת בהחלט. זה יהיה כבוד עבורי".

מוקדם יותר היום, בראיון ששודר ברשת CBS התייחס טראמפ לשאלת שפיותו של מנהיג קוריאה הצפונית ואמר: "אנשים שואלים אם הוא שפוי - אין לי מושג". בשבוע שעבר אמר טראמפ בראיון לרויטרס כי שליט צפון קוריאה היה צריך לקחת את השלטון בגיל 27 אחרי מות אביו - "תגידו מה שתגידו זה לא קל. במיוחד בגיל הזה".

בעת האחרונה גברה המתיחות בין ארה"ב וצפון קוריאה, זאת על רקע המשך הניסויים הצבאיים של המדינה המסוגרת. רק לפני מספר ימים הודיע גורם אמריקני רשמי כי חצי האי הצפוני ביצע ניסוי חדש בשיגור טיל בליסטי - שלא עבר בהצלחה. בראיון ל-CBS התייחס טראמפ לכישלון הניסויים הצפון קוריאנים ואמר כי "ייתכן שהטילים שלו לא מספיק טובים, אבל בסופו של דבר יהיו לו כאלה".

"אנחנו לא צריכים להכריז על כל הצעדים שלנו" אמר טראמפ בהתייחסו לשאלה על מתקפה אמריקנית נגד קוריאה הצפונית. "זה כמו שחמט - אני לא רוצה שאנשים יידעו מה אני חושב. בסופו של דבר, תהיה לו מערכת שיגור טובה. ואם זה יקרה, אנחנו לא יכולים לשבת בחיבוק ידיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר