חברי המועצה החרדים נגד הפגיעה בחללים

חברי המועצה החרדים בעיריית צפת, שיגרו מכתב מיוחד למפקד משטרת צפת בו הם מגנים את הפגיעה בחללי מערכות ישראל: "רואים את המעשים בחומרה רבה" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חברי המועצה (באדיבות המצלם)

אתמול (שני) ביום הזיכרון לחללי צה"ל ומערכות ישראל חיללו אלמונים קיצונים את בית העלמין הצבאי בצפת וריססו כתובות גרפיטי נגד חיילי צה"ל, ועוררו סערה רבה בעיר הקודש.

בתיעוד שפורסם ב"כיכר השבת" נראו כתובות נאצה כגון "צה"ל שווה שמד" ועוד במטרה לפגוע ברגשותיהם של הורים שכולים, אלמנות ויתומים.

בצעד נדיר, שיגרו חברי המועצה החרדים בעיריית צפת, הרב אליעזר לזר והרב עמנואל לוי מסיעת 'יהדות התורה' בעיר, מכתב מיוחד למפקד משטרת צפת, סנ''צ שי דיכטר ובו הם מוקיעים את המעשים ומבקשים למצות את הדין עם אותם פושעים.

"'הצטערנו לשמוע על חילול בית העלמין הצבאי בעיר בידי קיצונים, וריסוס כתובות גרפיטי נגד חיילי צה''ל שלחמו למען עם ישראל'', פותחים חברי העירייה החרדים.

"'אנו רואים את המעשים הללו בחומרה רבה, ופונים אליך בזאת שתפעל בכל אשר ביכולתך לאתר את אותם פושעים ולמצות עימם את הדין", כותבים.

"מיותר לציין, כי אותם קיצונים אשר גרמו לחילול השם הגדול אינם מייצגים כלל וכלל את המגזר החרדי האמון על יראת שמים וקידוש השם", מציינים חברי העירייה.

ומוסיפים: "תושביה החרדים של עיר הקודש צפת כולם, מגנים את מעשיהם הפסולים של אותם קיצונים ורוחשים הכרת הטוב מרובה לאלו שמחרפים נפשם להגן על עם ישראל''.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר