סבל מרקע נפשי

פרטים חדשים על תקרית הירי ביהודי במחסום חיזמא

פורסמו פרטים חדשים על תקרית הירי במחסום חיזמא לעבר יהודי שרץ עם סכין לעבר חיילת: הצעיר שסבל מרקע נפשי הותיר אחריו "מכתב פרידה". חברו: "הוא היה אדם חכם" (ארץ)

ארכיון (צילום: FLASH90)

פורסמו פרטים חדשים על תקרית הירי במחסום חיזמא לעבר יהודי שרץ עם סכין לעבר חיילת: על פי הדיווחים, מדובר בצעיר יהודי בן 19 שסבל מרקע נפשי ולכן לא גוייס לצה"ל. במשטרה בדקו אם מדובר בניסיון של הצעיר לשלוח יד בנפשו, ומכתב שנמצא מאוחר יותר אישר את כיוון החקירה.

חברו של ההרוג, סיפר לאתר ynet: "הוא היה בן אדם סבבה לגמרי, למדנו בפנימייה לפני כמה שנים. הרקע שלו לא יותר מדי בעייתי. זה סיפור מוזר. אני לא יודע מה קרה איתו בשנה האחרונה כי אני לא בקשר איתו, אבל הוא היה ממש ממש בסדר, בחור רגיל. הוא עבד, הוא אדם חכם".

כזכור, הצעיר נחשד כ"מחבל", שעה שניסה ככל-הנראה לדקור חיילת במחסום. הוא נורה על ידי אחד המאבטחים במקום ונהרג.

מנחם לף, ראש סניף איחוד הצלה-בנימין, מתאר: "כשהגעתי למקום כאיש רפואה ראשון, נמסר לי כי אין נפגעים ישראלים באירוע וניתן לבטל הגעת כוחות רפואה נוספים". לדבריו, "האירוע נשאר לטיפול כוחות הביטחון. עומסי תנועה נרשמים באיזור עקב אופי האירוע".

במשטרה אמרו כי: "בשעה 15:45 הבחינו אנשי כוחות הביטחון הפועלים במעבר באדם שרץ לכיוונם מכיוון הכביש המוביל למעבר חיזמא מפסגת זאב כשהוא אוחז בדבר מה בידיו. אנשי כוחות הביטחון שהבחינו שנשקפת סכנה מיידית וממשית לחייהם פתחו בנוהל מעצר חשוד ונטרלו אותו. בזירה אותרה ונתפסה סכין אותה אחז בידו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר