"היה רגיש לאוכל"

ישראלי נפטר במהלך טיסה - חודשיים לאחר נישואיו

במהלך טיסה של חברת איבריה איירליינס, ממדריד למיאמי, חרדי תושב ישראל שטס עם אשתו - חודשיים לאחר חתונתם, איבד את הכרתו ונפטר, ככל הנראה בשל רגישות למזון (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מטוס של חברת איבריה איירליינס (צילום: שאטרסטוק)

במהלך טיסה אמש (שלישי) של חברת איבריה איירליינס, ממדריד שבספרד למיאמי שבפלורידה ארה"ב, חרדי תושב ישראל שטס עם אשתו - חודשיים לאחר חתונתם, איבד את הכרתו ונפטר.

חיים ויינגרטן, ראש אגף המבצעים בזק"א, שקיבל בשעות הערב אמש את הקריאה בנושא, כשעתיים לפני נחיתת המטוס, מספר כי "מדובר בבני זוג ישראלים שטסו לחופשה במיאמי, כחודשיים לאחר החתונתם. הבעל בן ה-32 שהיה רגיש למרכיב מזון מסויים וכנראה נחשף אליו במנה הכשרה שקיבל - איבד את הכרתו במהלך הטיסה".

צוות המטוס ניסה לבצע בבעל פעולות החייאה אך לאחר זמן מה לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. קפטן המטוס, נתן לאשת המנוח טלפון על מנת שתוכל להודיע לבני המשפחה ולהתכונן להמשך ההליך הנוראי.

ויינגרטן מספר כי "יחד עם הרב מרק רוזנברג, מנהל חסד של אמת בארצות הברית, עשינו הכל על מנת לזרז את ההליכים. בישראל הערנו מהשינה את רופאיו האישיים של המנוח על מנת לקבל אישורים על מחלתו, על מנת שעם הנחיתה במיאמי ניתן יהיה לשחרר את גופת המנוח".

במקביל, הרב רוזנברג הגיע לשדה התעופה במיאמי שם יחד עם המשטרה שוחחו עם האלמנה שהייתה במצב נפשי מאוד קשה, וגופת בעלה המנוח הועברה למכון לרפואה משפטית במיאמי.

"בשלב זה אין לנו אישור שלא תהיה נתיחה שלאחר המוות, אך למרות זאת אנו פועלים ועושים הכל על מנת למנוע את חילול המת", הוסיף ויינגרטן.

במשרד החוץ הישראלי באמצעות הקונסול במיאמי פועלים להשבת המנוח לקבורה בישראל. מדוברות משרד החוץ נמסר כי משרד החוץ מאשר שישראלי נפטר במהלך טיסה מאירופה למיאמי בשל בעיה רפואית. המחלקה לישראלים בחו"ל וקונסול ישראל במיאמי, אלי לוי, מסייעים למשפחה בהעברת הגופה לקבורה בישראל.

יצויין כי מדובר בחקירה פדרלית של הרשויות של ספרד וארצות הברית, היות והמנוח נפטר במטוס בדרך בין שתי המדינות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר