אל על מחדשת את הטיסות הישירות למיאמי

לאחר כמעט עשור של הפסקה מחדשת חברת התעופה אל על את הטיסות הישירות למיאמי והן יצאו 3 פעמים בשבוע. זאת לצד ארבעה יעדים נוספים בצפון אמריקה (תיירות בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

חברת התעופה הישראלית - אל על, מרחיבה את מפת הקווים שלה בצפון אמריקה. אחרי ניו יורק, לוס אנג'לס, בוסטון וטורונטו, החברה תפתח בנובמבר 2017 קו ישיר לשדה התעופה במיאמי, שלוש פעמים בשבוע במטוסי הבואינג 777-200 של החברה.

לפני שנים רבות אל על הפעילה קו ישיר למיאמי, כך שמדובר הלכה למעשה בפתיחה מחודשת של הקו שנסגר ב-2008. הטיסות החדשות למיאמי מצטרפות ל-37 התדירויות השבועיות של החברה בקיץ בצפון אמריקה (26 בחורף).

מנכ"ל אל על, דוד מימון, אמר כי "פתיחת קו הטיסות הישירות למיאמי מהווה צעד אסטרטגי חשוב להמשך הרחבת רשת הנתיבים של אל על בצפון אמריקה. כזכור, לפני שנתיים השקנו את הקו לבוסטון והצהרנו כי אנו ממשיכים לפעול בדרך ליעדים חדשים נוספים באזור".

עוד אמר מימון כי "מיאמי היא יעד חשוב בכמה מישורים. ראשית וחשוב מכל - הקהילה היהודית הענפה המתגוררת בעיר ונאלצה עד היום לטוס דרך יעדי המשך. שנית, מיאמי היא יעד פופולרי מאוד לתיירות הנופש הבינלאומית בזכות מזג האוויר הנוח החופים, האטרקציות והקרוזים הרבים היוצאים ממנה. כעת עם פתיחת הקו אנו מאמינים כי העיר תהפוך ליעד נופש אטרקטיבי גם למשפחות ישראליות. בנוסף לכל אלה, חשוב לזכור שמדובר ביעד עסקי חשוב בו פועלות חברות רבות מהמובילות בעולם. מיאמי גם מהווה כיום שער לאמריקה הלטינית - במיוחד מרכז ודרום אמריקה. הקו החדש יציע לישראלים הטסים לארה"ב ולאמריקה הלטינית ולתיירים ואנשי עסקים החיים במיאמי, טיסות ישירות נוחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר