יד לאחים מתריע

הקמפיין המסיונרי המתגלגל נמשך: אנשי הכת הנוצרית מציפים עשרות ערים

המיסיונרים, אנשי הכת הנודעת לשמצה 'עדי ה', מצוידים במפות הערים, מחלקים בכל מקום שאליו הם מגיעים את ספרי הברית החדשה וחומר הסברה מיסיונרי. הפעילות המיסיונרית נערכת אף בשבתות. המשטרה בנתניה סילקה את פעילי יד לאחים במקום לבוא חשבון עם המיסיונרים שהערימו על השלטונות בהצהרתם בביקורת הגבולות עם בואם ארצה (בארץ)

המיסיונרים בפעולה, דוכן מיסיונרי של כת עדי השם (צילום: יד לאחים)

שבוע לפני חג הפסח כבר התריע ארגון יד לאחים, על בסיס מקורות בתוככי הכתות המיסיונריות, כי אנו עומדים לפני תחילתו של קמפיין מיסיונרי רחב היקף שאליו גויסו במיוחד קבוצות מיסיונריות-נוצריות מחו"ל ואשר מנוהל בידי הכת המיסיונרית הנודעת לשמצה והמכנה עצמה עדי ה'.

לא חלפו אלא ימים אחדים ותושבי ערים שונות גילו כי מיסיונרים רבים המצוידים במפות של הערים השונות, עוברים מדלת לדלת ומנסים לשדל משפחות יהודיות להכניסם לבתיהם ולהרצות על הנצרות. חלקם גם התמקם במקומות הומי אדם בערים שונות כשהם מפיצים לכל עובר ושב את ספרי 'הברית החדשה' וחומר הטפה מיסיונרי, כאשר פעילי יד לאחים קידמו את פניהם עם פעילות הסברה שקראה לעוברים ולשבים שלא ללכת שבי אחר הפרסום מוליך השולל.

בהודעה מיוחדת לציבור הרחב הודיע יד לאחים כי "הכת המסיונרית 'עדי השם' החלה בקמפיין מסיבי של הפצת משנתה וניסיון להמיר דתם של יהודים, באמצעות עשרות רבות של מיסיונרים שהגיעו במיוחד לארץ מכמה מדינות" בהודעה נאמר כי "ביד לאחים הפועלים מול הפעילות המסיונרית ובשיקום נפגעי הכתות, מתריעים ומזהירים את הציבור הרחב: מדובר בכת שהוגדרה כמסוכנת בדו"חות מודיעין רבים במדינות מערביות ופעילותה נאסרה במדינות שונות. הכת מסתירה את פניה האמתיות, כדי לבלבל את הציבור". יצוין כי רק בשבוע האחרון הוציא בית המשפט העליון ברוסיה את פעילות הכת אל מחוץ לחוק, בנימוק שהכת "הורסת משפחות ומטפחת שנאה".

עד כה מתנהל הקמפיין המיסיונרי בערים: ירושלים, תל אביב, באר שבע, ראשון לציון, נס ציונה, נתניה, חולון, גני תקווה, פתח תקווה, רחובות, קרית ביאליק, בת ים, גדרה, חיפה, רעננה, שוהם, גבעתיים, רמת גן, שוהם, עתלית, אופקים, אשקלון, מיתר ונצרת עילית. בחלק מהמקומות, המיסיונרים דוברי אנגלית בלבד ובחלקם הם מתוגברים בידי מיסיונרים דוברי עברית מקומיים ופעילותם הנואלת נערכת גם בשבתות. פעילי יד לאחים ממשיכים לקדם את פני המיסיונרים ולעשות כל אשר לאל ידם, באמצעים לגיטימיים, על מנת להאיר את עיני הציבור ולהזהירו מפניהם.

בנתניה נרשם אירוע תקדימי חמור. המיסיונרים שהופתעו לראות את אנשי יד לאחים מזהירים את הציבור מפניהם, במסגרת פעילות הסברה לגיטימית, הזמינו משטרה שמיהרה להופיע במקום וסילקה את פעילי יד לאחים.

במחלקה המשפטית של יד לאחים הביעו השבוע תמיהה והתקוממות לנוכח האבסורד: מיסיונרים נכנסים לארץ ומשקרים במצח נחושה בפני משטרת הגבולות שהם מגיעים למטרת תיירות, אולם למעשה מטרתם המוצהרת היא לשדל יהודים תועים להמרת דתם. "במקום שהמשטרה תעצור ותגרש אותם בשל כך, היא נטפלת לאנשי יד לאחים", תמהו השבוע בצדק.

ביד לאחים מעלים על נס את ערנות ואכפתיות כלל הציבור שמשעות הבוקר המוקדמות בכל יום, מעדכן את מוקד החירום של יד לאחים על מיקומם המדויק של המיסיונרים – מה שמסייע למוקדנים לשגר מידית את הפעילים למקומות בהם זקוקים להם.

במחלקה למאבק במיסיון של יד לאחים מדגישים כי הקמפיין המיסיונרי עדיין בעיצומו וכי הציבור נקרא להמשיך לדווח למוקד החירום שמספרו 9234* וכי הוא זמין ומאויש 24 שעות ביממה לכל קריאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר