גוגל מתריעה

זהירות: אל תפתחו קישורים של ה'גוגל דוקס'

ענקית הטכנולוגיה מזהירה מפני לחיצה על לינקים מזויפים כביכול של שירות ה'גוגל דוקס' אך נועדו להונאת פישינג ואף יכולים להשבית את חשבון המשתמש שלכם (אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

קיבלתם מייל עם לינק לגוגל docs - אל תלחצו על הקישור ייתכן ומדובר בהונאת פישינג שנועדה לגנוב את פרטיכם: גוגל הודיעה הלילה כי היא חוקרת ניסיון תרמית, לפיו לחיצה על קישור לגוגל docs במייל שקיבלתם עלולה לגרום ל"גניבת" הפרטיים האישיים שלכם ואפילו להשבתת החשבון.

בהודעת החברה שפורסמה גם בחשבון הטוויטר של השירות נכתב: "אנחנו חוקרים את הודעות המייל שמתחזות כ'גוגל docs' למטרות פישינג. אנחנו ממליצים בחום שלא ללחוץ על ההודעה ולדווח עליה כ'פישינג' דרך ג'ימייל".

על-פי הדיווח ב-ynet, מדובר במייל המתקבל כביכול מאדם שאתם מכירים. מייל המתחזה לאדם בשמו - אבל לא בכתובת הדואר האלקטרוני. הוא מזמין אתכם לראות את המסמך, אבל לחיצה על הקובץ תביא אתכם למסך שבו אתם נותנים הרשאה לשולח לקרוא ולשלוח הודעות מחשבון הג'ימייל שלכם וגם לנהל לכם את החשבון. גם אם לחצתם בטעות על הלינק אל תאשרו כלום ותצאו מיידית מהעמוד.

בגוגל הוסיפו כי הם מיהרו לנקוט בפעולות כדי להגן על המשתמשים מהמייל המתחזה שעלול להשבית את החשבון. "הוצאנו עדכונים באמצעות 'גלישה בטוחה', וצוות שלנו פועל כדי למנוע זיוף דומה בעתיד. אנחנו מעודדים את המשתמשים לדווח על הודעות מייל מתחזות שמתקבלות בג'ימייל", נכתב בחשבון הטוויטר של ענקית הטכנולוגיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר