קידום חוק השבת: החרדים ונתניהו נפגשו

הסתיימה ישיבתם השנייה של ראשי המפלגות החרדיות אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לחוק השבת. "הליך החקיקה יימשך במקביל" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ונתניהו. ארכיון (צילום: Flash90)

הערב (חמישי) הסתיימה ישיבתם השנייה של ראשי המפלגות החרדיות אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לחוק השבת שיאסור פתיחת מרכולים בשבת.

באשר לחוק עוקף בג"צ שיסגור את המרכולים גם בעיר תל אביב, בסביבת דרעי מציינים כי הנושא לא רלוונטי כעת שכן הם ממתינים להחלטת היועמ"ש אם לבקש דיון נוסף בהרכב מורחב בבית המשפט העליון.

בהודעה שהוציאו ראשי המפלגות החרדיות נאמר כי סוכם "שיקודם בחקיקה המהלך להאצלת הסמכות לאכיפת חוק שעות עבודה ומנוחה גם לשר הפנים".

עוד סוכם כי "כראש הממשלה יביע בפני היועמ"ש את עמדת הממשלה בנוגע לדיון נוסף ומתבקש בהרכב רחב של בית המשפט העליון בנושא פתיחת המרכולים בת"א בשבת".

"במקביל" הוסיפו במפלגות החרדיות: "תימשך עבודת הניסוח של הצעת החוק הממשלתית שתשמר את סמכותו של שר הפנים בכל הנוגע לאישורם של חוקי העזר העירוניים. לגבי הצעות חוק הפרטיות של המפלגות הדתיות סוכם שהליך החקיקה יימשך במקביל לדיון בית המשפט העליון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר