המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

טראמפ נשלח מריבונו של עולם לתקן את כל המעוות. הכל הוא תהליך של הקב"ה, לב מלך ביד ה'. הקדוש-ברוך-הוא מושך בחוטים של כל מלך על פני כדור הארץ (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא אומר לעולם כולו וליהודים: 'האם הבנתם שיש בורא לעולם שמנהיג את העולם? האם הבנתם שאני הקדוש-ברוך-הוא מסבך בין המדינות ומסכסך ביניהן? גורם לספינות להתנגש אחת בשניה, עושה רעד וחלחלה בעולם, עושה רעידות אדמה, אש, רוחות קשות, סופות קשות, מסבך בין מדינה למדינה. עוד לא הבנתם שאני הקדוש-ברוך-הוא מכוון ומנהיג את העולם? עושה כרצוני לטובת העולם החדש, עד מתי לא תבינו?! ספינות מתנגשות – אני עשיתי. סיבוכים ומלחמות בכל המדינות – אני עשיתי. כל דבר בעולם הזה מתחיל ממני ומסתיים ממני והבחירה בידי האדם, לבחור בטוב או ברע. גם אם אדם יבחר ברע, התוצאה הסופית תהיה מה שאני רוצה וגם אם יבחר בטוב, תהיה התוצאה הסופית מה שאני רוצה.

כל אדם, נשיא או ראש ממשלה, שיִרצו לעשות רע למדינת ישראל, אני אפגע בהם ואכה אותם קשות. כל היהודים החיים מחוץ לארץ ישראל, באמריקה הצפונית והדרומית, אירופה, אוסטרליה ודרום אפריקה - לעלות דחוף לארץ ישראל! אני, הקדוש-ברוך-הוא אזהיר אתכם כל הזמן, עד שיבוא ה'בום', המכה הקשה ביותר בעולם. אל תגידו אחר כך שלא הזהרתי אתכם לעלות לארץ הקודש'.

יהודים בצרפת, לברוח דחוף דחוף ומהר, אל תגידו 'קשה והתרגלנו', כי החיים שווים כל מחיר שבעולם!

'אני הקדוש-ברוך-הוא בראתי את העולם במידה כנגד מידה. כל אדם שגונב ולא משנה מה, בורא עולם יוציא ממנו את כל מה שגנב בכפול. לא קם האדם שגנב ונשאר חי וקיים עם הגניבה. יבוא זמן והוא ייפול, יפשוט רגל ואת הגניבה - יחזיר בדרך לא דרך'.

יהודים יקרים, לקיים את עשרת הדיברות בלי ויכוחים!

הלחץ של הנשיא טראמפ בארה"ב, נובע מכך שקיבל לידיו שלטון בו הכל מעוות, הכל מכור והכל מסובך. אובאמה עבד 8 שנים 'בטיוח', הוא קישט, טייח והשקיט את כל העולם 8 שנים. 8 שנים הוא כיבה שריפות ולא טיפל באף בעיה. היום, הכל מתפוצץ לָעולם בפנים. טראמפ נשלח מריבונו של עולם לתקן את כל המעוות. הכל הוא תהליך של הקדוש-ברוך-הוא, לב מלך ביד ה'. הקדוש-ברוך-הוא מושך בחוטים של כל מלך על פני כדור הארץ. אובאמה, שהיה בשאננות 8 שנים – גם זה מהקדוש-ברוך-הוא, כדי שיהיה עכשיו לחץ ופיצוץ עולמי, שדרכו ייצא משיח בן דוד בפרהסיה.

להרבה מדינות בעולם יש טילי אטום וכולם פוחדים פחד מוות ללחוץ על הכפתור שמשגר את הטיל. בכל מקום בו יש טילי אטום, יש מרגלים בתוך המערכת שיודעים בדיוק מתי אותה מדינה רוצה לשלוח אטום ואם מישהו ירצה ללחוץ על הכפתור של הטיל הגרעיני, חבריו יעלימו אותו. יגיעו לפשרה בסופו של דבר. אם יהיה אטום – לא ישאר זֵכֶר של אדם בעולם, שום מקלט לא יעזור, אז לא יהיה אטום!

'גוג ומגוג' זה מחוץ לארץ ישראל. 'גוג ומגוג' פירושו: אלה הורגים את אלה. כמו בסוריה, מצרים, תורכיה ועוד.

בישראל הכל טוב מאוד, הכל דבש. ארץ ישראל הקדושה שמורה ומוגנת. יש בה מדע הכי טוב בעולם, טכנולוגיה, חוכמה, יש הכל! כל העולם יונק וקונה את הפטנטים של היהודים בישראל.

אבו מאזן, חושב שיחייה לנצח. חשב לשגע את ישראל, בסוף יצא שמשגע את החמאס. אבו מאזן והחמאס מקבלים מיליארדי דולרים ונותנים לפלסטינים המסכנים שאריות, הם רוצים לעשות תסיסה ברצועת עזה.

ארה"ב ורוסיה אוהבות מאוד את ארץ ישראל.

ישראל - לא לפחד מאף אחד בעולם. צה"ל ישמור על גבולות ישראל ולא יהיה בשאננות.

רוסיה מוכרת נשק ותחמושת לאיראן ומזה היא מתפרנסת. ישראל מפוצצת את כל התחמושת שמגיעה מאיראן בדרך לחיזבאללה ואז נוצרת פרנסה לרוסיה. כולם עובדים בשקט בשקט והכל בסדר.

טראמפ יבוא לישראל, הוא אוהב את ארץ הקודש ורוצה לעזור לעם היהודי. אוהב לעבוד בשקט, לא רוצה בפרהסיה, כי לעם היהודי כל הסמוי מהעין יש בו ברכה.

יש בעולם שבעה וחצי מיליארד בני אדם, וכמה מיליוני יהודים. אומרים בשמיים שהכוח של ארץ ישראל עם מעט המיליונים שבה, הוא כמו הכוח של שבעה וחצי מיליארד בני האדם בעולם.

ישראל צריכה להיזהר מבני המיעוטים שיש להם נשק ותחמושת שגנבו מצה"ל וקנו בכסף מבסיסים צבאיים, זה יכול לעשות נזק במקום ציבורי. צריך דחוף לחפש אותו!

החמאס ממשיך לחפור מנהרות בתאווה ובהשתוקקות למות בתוך המנהרות.

סוריה - מגרש אימונים של כל צבאות העולם וחייליהם שמתאמנים בה. מתה סוריה.

עיראק מתה לחיות.

תורכיה, ארדואן הורג ומשחית את עמו, לא יעזור לו כלום, תופס אחד - קמים שלושה. יש לו בתורכיה מורדים ומחתרת שעובדת - רוצים להרוג אותו.

צרפת, שני המנהיגים המתמודדים בבחירות, זכר ונקבה, שניהם שונאים את היהודים בצרפת, אחד שונא בפה, ואחד שונא בלב. מי שיבחֵר - יפְגע קשות ביותר ביהודים בצרפת. חכו ותיראו. הבחירות בצרפת מבולבלות ומסובכות.

לבנון, לא רוצה את החיזבאללה ולא מלחמה.

בגבולות הצפון לא מתעסקים עם ארץ ישראל. כל מדינות ערב פוחדות פחד מוות מישראל.

איראן שולחת לחיזבאללה תחמושת דרך סוריה. הרוסים מוכרים להם את התחמושת ומתעשרים וצה"ל וחֵיל-האוויר מפוצצים את כל התחמושת, גם מתאמנים ולומדים דברים חדשים.

ירדן, מלאה מסתננים ופליטים שאוכלים אותה בתיאבון רב. למלך יש 'עצם בגרון', לא יודע מה לעשות, לנשום או לא לנשום.

מצרים, נתן להם הקדוש-ברוך-הוא את דאע"ש, חמאס ומוסלמים קיצוניים ואין אוכל. סיסי עובד קשה מאוד, נמאס לו מכולם, פוחד להתפטר כדי שלא יפגעו בו, נלחם ברוע ופוחד שיפגעו בו - נמצא במבוי סתום.

העולם כולו רואה את העיוותים, האפליות והשנאה באירופה ובאו"ם נגד ישראל. וארץ ישראל – "כן ירבה וכן יפרוץ" - מתחזקת יותר מתמול-שלשום, פלאי פלאים!

בכל העולם הכלכלה מתפרקת. בישראל הכלכלה הטובה ביותר בעולם, בונים בתים, חנויות, קונים מגרשים, יהודים לא לעצור! להמשיך לקנות בתים בארץ ישראל הקדושה.

ממשלת ישראל, כשכולם יהיו מלוכדים – אנחנו בדרך הטובה, בדרך המלך.

כל הרמאים, אנשי השוחד והגנבים – ייתפסו כולם במערומיהם. הקדוש-ברוך-הוא אומר לכם: 'עוד לא הבנתם? כל יום אני מגלה עשרות בני אדם וחלק מכם עוד ממשיך? אני לא אגלה עשרות - אגלה מאות!'

הורים יהודים, להשגיח על בניכם ובנותיכם שלא תהיה התבוללות, כי המלחמה של הגויים ביהודים היא להתבולל בהם חס ושלום.

בכל העולם יודעים שהקדוש-ברוך-הוא שומר ומגן על אדמת הקודש ויש לנו משיח בארץ ישראל שמגן. הדור הזה יש לו זכות גדולה בעם ישראל, שיזכו להיות ולראות בהתגלות מלך המשיח! בורא עולם מבקש מהיהודים להיות בסבלנות, רוגע, שלווה ולהמתין, זה שלב אחר שלב. זמן שמיים זה לא זמן ארץ. מבטיח הקדוש-ברוך-הוא: הדור הזה יזכה למשיח!

ההופכים מר למתוק, רע לטוב, שנאת חינם לאהבת חינם, המחזירים את הגניבות ועושים חסד, המתקנים את המידות ומקיימים את עשרת הדיברות – אלה האנשים שיהיו במעגל הראשון!

הקדוש-ברוך-הוא הביא משיח לארץ ישראל, לגאול את ארץ ישראל. אחרי המבול הבטיח הקדוש-ברוך-הוא שלא יהרוס את העולם. במקום לחשוב על מלחמת עולם שלישית – יש גאולה, יש משיח, יש בית המקדש השלישי ואחר כך תחיית המתים!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר