הבעל נהרג, אשתו נפצעה

בני הזוג התהפכו אך לא הצליחו להזעיק עזרה במשך שעות

רכב ובו זוג בשנות ה-70 התהפך הלילה בכביש 227 במזרח הנגב. במשך שעות רבות ניסתה האישה שנפצעה בינוני להזעיק עזרה, אך ללא הצלחה. רק בבוקר הם אותרו ומותו של הבעל נקבע (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הרכב ההפוך (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

תאונה מחרידה בנגב: גבר כבן 70 נהרג - ככל הנראה בשעות הלילה (ראשון) - בתאונת דרכים בכביש 227 במזרח הנגב, בין עיר אובות למעלה עקרבים באזור ים המלח, שעה שהרכב בו נסע עם אשתו - התהפך, אך רק בבוקר הם אותרו, בשל קושי בו נתקלו להזעיק עזרה.

אשתו, אף היא כבת 70, נפצעה בתאונה באורח בינוני. האישה סיפרה לצוותי החירום כי היא ובעלה התהפכו עם רכבם כמה שעות לפני שהצליחה ליצור קשר עם אנשי ההצלה, כשייתכן והיה ניתן להציל את חיי בעלה לו היה מקבל עזרה מיידית.

האישה סיפרה לכוחות שהרכב התהפך עד שנעצר במקום מרוחק מהכביש וכי בעלה יצא מהרכב, אמר שהוא הולך להזעיק עזרה אך ככל הנראה התמוטט.

הרכב ההפוך (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

יצוין כי התאונה התרחשה במקום בעייתי מבחינת הקליטה הסלולרית.

בשעה 6:44 דווח למרחב נגב במגן דוד אדום כי רכב התהפך בכביש 227 בסמוך לכביש 90. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהסתייעו בכוח רפואה של צה"ל קבעו את מותו של הבעל. במקביל, האישה שנחבלה בראשה פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

מהמשטרה נמסר כי "לפי הדיווח שהתקבל במוקד 100 של המשטרה, בכביש 227, בסמוך למעלה עקרבים, אירעה תאונה עצמית של רכב פרטי. נהג הרכב נהרג והנוסעת שלצדו נפצעה. כוח משטרה ובוחן חוקרים את נסיבות התאונה".

הרכב ההפוך (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

אורגד כהן, פרמדיק מד"א שהגיע לזירה, סיפר: "במרחק רב מהכביש ראינו רכב הפוך על צדו. בסמוך לרכב שכב גבר כבן 70, הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפציעות קשות ולאחר טיפול רפואי בסיוע כוח רפואה של צה"ל נאלצנו לקבוע את מותו במקום.

"האישה שישבה על האספלט הייתה בהכרה מלאה, תשושה, וסבלה מחבלה בראש. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה לבית החולים סורוקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר