גל המעצרים נמשך?

הלילה: המשטרה ניסתה לעצור את יוסף פטרוב

לפנות בוקר הגיעו כוחות משטרה לביתו של יוסף פטרוב, מקורבו של הגר"ש אוירבך ומבכירי 'הפלג', אך הוא לא נעצר, ככל הנראה לאחר שלא שהה בבית בזמן הפשיטה (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יוסף פטרוב (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

גל המעצרים נמשך? בשעה מוקדמת לפנות בוקר (ראשון) הגיעו כוחות של משטרה אזרחית לביתו של הרב יוסף פטרוב, נאמנו של הגר"ש אוירבך ומבכירי 'הפלג הירושלמי', ברחוב חזון איש בבית שמש.

השוטרים חיפשו את פטרוב ככל הנראה על רקע הפרשה בה חשודים בכירי 'הפלג הירושלמי' בהטרדות וסחיטה באיומים על רקע חרם הפרסום בעיתון 'הפלס'.

בסופו של דבר, כך נודע ל"כיכר השבת", המשטרה לא הצליחה לעצור את פטרוב בשל הפגנה שהיתה במקום, ולדברי הנוכחים פטרוב עצמו כלל לא שהה בבית.

פטרוב, טוענים גורמים בפלג, התבקש להגיע לחקירה ולאחר שלא התייצב הגיעו חוקרי המשטרה לביתו בשעה מוקדמת הבוקר.

במהלך גל המעצרים האחרון היה פטרוב הגורם הדומיננטי בפלג הירושלמי שתקף את התנהלות המשטרה באירועים פומביים וטען להתנכלות מכוונת במטרה לחסל את העיתון.

בפלג הירושלמי רואים בניסיון המעצר "עליית מדרגה" בהתנהלות המשטרה בפרשייה, ואומרים כי "לאחר שהמשטרה נזרקה מבית המשפט מכל המדרגות בשבוע שעבר לאחר שכל בקשותיה נידחו, החליטו במשטרה להילחם על כבודם ולנסות שוב להחזיר את שלטון הפחד, אך דבר לא יפחיד אותנו - גם התנהלות לא מקצועית וברברית כמו זו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר