תעדוף שיחות

כך תנעצו שיחות חשובות בוואסאפ

גרסת הבטא החדשה של התוכנה הפופולרית מאפשרת למשתמשים לנעוץ שלוש שיחות בראש הרשימה כך שהן לא יזוזו כלל גם אם תכנסנה הודעות חדשות למכשיר (אפליקציות)

(צילום: שאטרסטוק)

משתמשי וואטסאפ שחברים בקבוצות רבות התלוננו עד עתה כי ברירת המחדל של האפליקציה, שמקפיצה כל פעם שנכנסת הודעה חדשה את איש הקשר או הקבוצה למעלה, גורמת לקושי לעקוב אחר השיחות ולטעויות של השבה במקומות לא נכונים בגלל המהירות בה ההודעות העליונות משתנות.

באפליקציה קיבלו את הביקורת ובגרסת הבטא החדשה של התוכנה יש פיצ'ר חדש שאמור לפתור את הבעיה.

פיצ'ר הנעץ, אייקון הקטן שמופיע ברגע שלוחצים לחיצה ארוכה על שיחה, ולחיצה נוספת עליו, "תנעץ" את אותה השיחה בראש רשימת הקבוצות ואנשי הקשר.

וואטסאפ מאפשרת לנעוץ באופן הזה עד 3 שיחות בלבד, ובמידה ותרצו לנעוץ שיחה נוספת תצטרכו לוותר על אחת הנעיצות הקודמות. השיחות הנעוצות יאפשרו לכם לבחור את השיחות החשובות שלא יזוזו מראש הרשימה.

כרגע הפיצ'ר החדש זמין כאמור רק למשתמשי גרסת הבטא של וואטסאפ - באייפון וגם באנדרואיד. למרות זאת, משתמשים מדווחים כי הפיצ'ר עדיין לא פועל בצורה תקינה, כשלעתים אפשרות הנעיצה פשוט מאתחלת את האפליקציה דבר שאמור להיפתר ברגע שהגרסה תשוחרר לקהל הרחב.

על פי ההערכות, כבר בשבוע הקרוב, אם הכל ילך כשורה - כלל משתמשי וואטסאפ יוכלו לנעוץ בחופשיות את השיחות החשובות להם ולשפר את חווית השימוש באפליקציה הפופולרית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר