הנופש שהפך לסיוט

החופשה המאכזבת של המשפחה החרדית ב"יער השחור"

משפחה חרדית הזמינה באתר 'בוקינג' את "חופשת החלומות" שלה. בתמונות היח"צ המקום היה נראה מבטיח, אך התקלות לא אחרו לבוא. כל מה שיכול היה להשתבש - השתבש (בארץ)

הפועלים משקיפים אל תוך החדר (צילום: באדיבות המצלם)

את החופשה עליה חלמה זמן רב משפחה חרדית ממרכז הארץ, היא קבעה לצימר ב'יער השחור' בגרמניה. באתר ההזמנות, הצימר היה נראה מבטיח ומרשים, אך השהות במקום גילתה כי הבטחות לחוד ומעשים לחוד.

הזמנת החופשה נעשתה באמצעות האתר 'בוקינג', המתווך בין מזמיני חופשות לבין בעלי צימרים ומלונות ברחבי העולם. בעלת הצימר פרסמה בדף שלה שבאתר, תמונות של המקום המעידות על כך שבבעלותה מבנה מפואר על רקע נוף פסטורלי, תוך הבטחה שהמשפחה המזמינה את הצימר מקבלת את כל המבנה ללא אורחים נוספים.

הבטיחו צימר לנופש, סיפקו אתר בניה

"הסיוט החל עם הגיענו למקום", אומר ד' ל'כיכר השבת'. "חשכו עינינו. המקום נראה היה כמו אתר בניה, מחוץ למבנה היו פיגומים ולכלוך רב, ופועלי בנין יצאו ונכנסו מהמקום. מיותר לציין כי המקום היה מסוכן לשהייה,כי חששנו כל הזמן שהילדים יסתובבו באתר הבניה ויפגעו".

ד' ממשיך לספר על החופשה ה"קסומה" לה חיכה זמן כה רב: "אך הצרות לא נגמרו כאן - בעלת הצימר החליטה להשכיר חדר נוסף במבנה לקבוצת צעירים צעקניים שהשמיעו מוזיקה בקולי קולות ולא אפשרו לנוח ולו לרגע קט. כל בקשה שלנו להנמיך את המוזיקה או לפחות לקבל קצת שקט, נענתה בזלול, הן מצד הצעירים והן מצד בעלת המקום".

ההבטחה שהופרה

יודגש, כי באתר חברת בוקינג נכתב מפורשות כי בעלי המקום דוברים כמה שפות, בהן אנגלית. "אנו הסתמכנו על כך שנוכל לתקשר עם המשכירים בשפת האנגלית, אך מתברר כי המארחים דוברים רק את השפה המקומית (גרמנית), וכל ניסיון תקשור עימם עלה בתוהו, ונראה היה כדו שיח של חרשים", מספר ג'.

את סיכום החופשה, בשבילה חסך ג' תקופה כה ארוכה את כספו, ניתן לתמצת במשפט הבא: "יצאתי ממנה במפח נפש גדול. אם תכננתי לנפוש ולהחליף מעט אווירה, מתברר שרק נחלנו אכזבה מהנופש המובטח והחלומי ביער השחור בגרמניה".

יצויין, כי במענה לתלונה, החליט אתר בוקינג לפצות את המשפחה החרדית ב-10 אחוז מסך עלות ההזמנה.

את תגובת חברת בוקינג לא ניתן היה להשיג. היא תפורסם ב"כיכר השבת" לכשתתקבל.

אתר הנופש, מבפנים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר